פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שלום, הייתי מעוניין לשאול מספר שאלות בתחום: לפי מה שאני רואה באתרי דרושים לא כל כך ניתקלתי בהצעות עבודה בתחום.השאלה שלי איפה כן אפשר לחפש עבודה בתחום לאתר הלימודים של ה4 שנים ברפואה סינית? אני יודע שיש אפשרות גם לעבוד כעצמאי בקליניקה,אבל חשוב לי לדעת האם יש מקומות שאוכל לרכוש בהם ניסיון וביטחון כלכלי לפחות בהתחלה. ואם כן היכן אוכל לבדוק זאת. ממתין לתשובה יום מקסים, אביאל.
גיל וינבאום | 08:25  10/08/08
להלן אפשרויות התעסוקה ברפואה סינית: רוב הטיפולים ברפואה משלימה נעשים בקליניקות פרטיות. למעשה כ- 65% מהטיפולים ברפואה משלימה נעשים בקליניקות פרטיות. מלבד פתיחת קליניקה פרטית, ניתן להשתלב בקליניקות מולטי-דציפליניות: (קליניקות המשלבות מטפלים בתחומים שונים (רפואה סינית, נטורופתיה, הומיאופתיה, צמחי מרפא, שיאצו ועוד. אפשרות נוספת היא לעבוד בקופות החולים במסגרת המרפאות לרפואה משלימה. אפשרות אחרת היא לעבוד בבתי מרקחת/ פארמים כיועץ במחלקת טבע. עוד אפשרות , לעבוד עם חברות הביטוח השונות במסגרת סל הטיפולים המשלימים. בנוסף לכך, בקולג' לרפואה משלימה, שאותו אני מנהל, ישנה מחלקת השמה שדואגת למציאת עבודה בעבור הסטודנטים, אני בטוח שמכללות נוספות נוהגות כך. מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
לעסוק ברפואה משלימה | 09:52  10/08/08
הדבר הכי משמעותי מבחינתך הוא לחפש את המוסד הכי גדול, הכי ותיק והכי אמין בתחום. לצערי המאוד גדול ישנם הרבה יותר מידי "קיוסקים" שמתחזים למוסדות להכשרת מטפלים. ריבוי זה יוצר בילבול וחוסר יכולת של המתעניין בתחום לברור את המוסד הנכון מבחינתו. ישנם נכון להיום רק, ואני מדגיש, רק 4 מוסדות כאלה בארץ: קמפוס ברושים, סמינר הקיבוצים, מירב ומכללת רידמן שעונות לקריטריונים שתיארתי קרי, ותק, גודל, איתנות פיננסית וכ"ו. מטבע הדברים, מוסדות גדולים בתחומי הרפואה המשלימה, כגון קופות החולים, תמיד יעדיפו בוגר של אחד ממוסדות אלו. מכיוון שמכללת רידמן היא היחידה נכון להיום שיש לה שלוחות בכל הארץ, היא הותיקה ביותר ולכן, יש לה יתרון בולט וברור על פני האחרים. רוצה עבודה - למד ברידמן!!!
גיל וינבאום | 13:09  10/08/08
שלום לכם! מעניין שבחרתם לענות תשובה כה לא מדויקת דווקא בתשעה באב, ביום בו נחרב בית המקדש בגלל שנאת חינם...... אין לי מושג את מי רידמן בדיוק מכנה כ"קיוסקים", אשמח שנקבל הבהרה- אך הפוסל במומו פוסל. כיוון שנושא השאלה היה רפואה סינית, הניסיון להציג שרידמן מלמדים בכל השלוחות בארץ רפואה סינית- הוא לא ראוי (”הכי אמין בתחום".???...). המציאות היא שרק בחלק מהסניפים, ניתן ללמוד מסלול מלא של רפואה סינית..... לגבי בחירת מקום הלימוד: עליך לשבת מול מרכזי המגמות ולשמוע על תוכניות הלימוד והרעיון שעומד מאחוריהן. לברר מה גודל ומגוון צוות ההוראה, כמו גם הניסיון הקליני שלו... ולסיום, להיכנס לשיעורים שכבר רצים בפועל, לדבר עם סטודנטים בהפסקה וכך ללמוד "על באמת" לגבי תוכניות הלימוד ורמת שביעות הרצון. מניסיוני רב השנים, אתה יכול לפנות לכל אחת מעשר המכללות שמוכרת ע"י האגודה הישראלית לריפוי סיני-מסורתי- כך תזכה ללמוד במכללה שתוכנית הלימוד שלה מקיפה ומקצועית ותכני הלימוד הם ראויים ורלוונטיים. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור