פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
רונה | 14:20  10/08/08
מה זה טיפול בכוסות רוח? האם זה משהו מסוכן ולכן כדאי לא ללמוד את זה?
גיל וינבאום | 15:37  10/08/08
שלום רונה! כוסות רוח היא אחת מטכניקות הטיפול המשלימות. הרעיון בבסיסה היא שכל כאב הוא חסימה = סטגנציה. בעזרת כוסות הרוח אנו יוצרים ואקום באזור וכך גורמים לחידוש הזרימה התקינה של הדם והצ'י= האנרגיה החיונית, בגוף. לומדים את הטיפול בכוסות רוח בסדנאות קצרות מועד, כתוספת לשיטות אבחון וריפוי ברפואה המשלימה. אני לא ממליץ לך ללמוד טכניקה זו כקורס יחיד, כיוון שלא ניתן לבסס קליניקת מטופלים, רק באמצעות שיטת ריפוי זו בלבד! אם את מעוניינת ללמוד כוסות רוח כתוספת למגוון הכלים האבחוניים והטיפוליים שברשותך- אני ממליץ בחום. אין כל סכנה ללמוד כוסות רוח, כל עוד זה נלמד במקום מקצועי ומיומן. מצ"ב תמונות מסדנת כוסות רוח שערכנו לאחרונה בטכניון, כדי שתוכלי לקבל התרשמות ויזואלית. http://www.mashlima.co.il/article_page.asp?id=911&scid=25 מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור