פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
הודיה | 13:29  25/06/08
שלום אני עכשיו מסיימת שנה אחת של שירות לאומי ואני מאוד רוצה ללמוד רפואה משלימה...יש לי התלבטות אם לעשות עוד שנה שירות לאומי ובמקביל לעבוד וכך אני יחסוך שכר לימוד, הבעיה היא שאני מטבריה ואני Hard.Luck.2006.STV.DVDRip.XviD-SSF ללמוד ברידמן בת"א וזה יותר קשה להתחיל ללמוד ולעבוד ולהוציא כסף גם על דירה...מה כדאי לי לעשות? ועוד שאלה..איזה רפואה הכי טובה? איורוודה\ רפואה סינית\ נטורופתיה? אשמח לתשובה...תודה!
גיל וינבאום | 14:34  25/06/08
שלום הודיה תשובה לשאלתך הראשונה: את יכולה לחסוך הרבה כסף (שכ"ד, קיום ונסיעות) ע"י כך שתלמדי בצפון. המכללות המובילות שנמצאות בצפון הן: רידמן-בכרמל חיפה, הקולג' לרפואה משלימה- בטכניון חיפה, מירב- האוניברסיטה הפתוחה חיפה ואלימה בצפת. תשובה לשאלתך השניה: אין רפואה טובה ופחות טובה......... את חייבת לבדוק מה התחום הטיפולי "שמדבר" אלייך ביותר. מה מעניין אותך יותר. תיכנסי לאתרים, תקראי חומרים בנושא ותחליטי. כמו כן, אם תרצי, אצלנו בקולג' לרפואה משלימה את יכולה לעבור "מבדק התאמה ללימודי רפואה משלימה". המבדק הוא ללא תשלום וללא כל התחייבות ומשמש ככלי אובייקטיבי כדי לברר לאיזה ממקצועות הרפואה המשלימה את מתאימה ביותר! מקווה שעזרתי. רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור