פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
מתגוררת מזה 4 חודשים בברייסבן באוסטרליה. אני נטורופת/הומופת ועוסקת בתחום הרפואה המשלימה מזה 17 שנה. עבדתי בקופ"ח לאומית במשך 7 שנים, ונתתי שרותי רפואה משלימה למספר חברות בטוח בארץ. על מנת שאוכל לעסוק במקצוע שלי כאן באוסטרליה, עלי להיות משוייכלת לארגון מרפאים . על מנת שהארגון יכיר בתעודות שלי נתבקשתי להמציא להם אישור על שעות לימוד שלמדתי בכל קורס וכן פרוט הנושאים שנילמדו בכל קורס.באנגלית כמובן. את ההסמכה שלי והדיפלומות שלי קבלתי בקולג' הישראלי לרפואה משלימה שנסגר לפני מספר שנים וכיום אין לי למי לפנות לקבל פירוט שעות לימוד וכן פרוט החומר שלמדתי בכל קורס. במידה ולא אמציא להם אישורים כנ"ל ירדו לטימיון 17 שנות השכלה, וידע שרכשתי בעמל רב, ולא אוכל לקבל הכרה על ידי ארגון המרפאים המקומי. אני ממש על סף יאוש ואובדת עצות. האם יש לכם ראיון כלשהו לעזור לי? בתודה ובכבוד רב, לייה רון כהן.
גיל וינבאום | 14:00  05/02/08
שלום ליה, אני מציע שתנסי לאתר בישראל חברים שלמדו איתך במכללה ותבדקי איתם אם הם שמרו תעודות וסילבוסים שיכולים לעזור לך. שיהיה בהצלחה. רק בריאות ד"ר גיל וינבאום
סגור