פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אנונימית | 20:00  06/08/12
היי (: אני עכשיו סיימתי תיכון, ואני רוצה לעשות פסיכומטרי לפני הגיוס. חשבתי לעשות מועד דצמבר. השאלה שלי היא האם כדאי קורס או לימוד עצמי? אני כן עצמאית ואני כן אשב ואלמד לבד, השאלה אם החומר החדש (והישן) לא קשים מדי ללימוד עצמי..? אני יודעת שיש גם מקום שמאפשר לקנות רק ססמא ושם משתמש לאתר שלו, ושמה אפשר לעשות את כל הסימולציות והמבחנים וללמוד לבד (וזהעולה חצי-שליש מקורס). הבעיה היא שהמצב הכלכלי שלי קצת לחוץ ואני יודעת שבד"כ אנשים נגשים לעוד מועד ולא מצליחים במועד הראשון.. מה אתם אומרים? שווה לעשות קורס? או אולי לקחת רק משתמש באינרנט? ללמוד לבד? תודה רבה
משה | 00:13  01/02/13
שלום, אני סוכן של חברת פה לאוזן , כל מי שרוצה לעשות פסיכומטרי ב- לחמן , קידום ועוד חברות מהגדלות בתחומן בארץ יכול להשאיר לי הודעה באימייל עם השם שלו הגיל שלו ומספר הפלאפון שלו ויחזרו אליו בהקדם עם הצעות מחיר זולות מאוד ! אימייל : moshikoc17@gmail.com בברכה , משה .
בוריס הזאב | 12:13  30/05/13
למה לך בכלל לעשות קורס לפני הצבא? לא צריך פסיכומטרי בשביל להתגייס. אבל אם את עושה, אז תעשי קורס. פסיכומטרי זה שוק שסובל ממירוץ חימוש מטורף בין הקורסים למבחן עצמו; הקורסים מוצאים טריקים לפתור שאלות, ואז המבחן צריך להתמודד עם העובדה שהתלמידים מכירים את הטריקים האלו, ואז הקורס צריך למצוא טריקים חדשים עד אינסוף, ובסופו של דבר אנשים שלומדים לבד נמצאים בעמדת חיסרון נוראית. אז, אם את עושה, תעשה קורס; אבל באופן כללי עדיף לעשות אחרי הצבא - לא רק שתהיי בשלה יותר לקורס, הצבא גם נותן וואוצ'ר ללימודים (לדעתי הוואוצ'ר תקף לEZWAY, לחמן ועוד מקום, כולם טובים) ובאופן כללי יש סיכוי שעד שתשתחררי לא ידרשו פסיכומטרי בכלל.
סגור