פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היי קיו ביטלו שבוע לפני את הקורס בטענה שאין מורים לימים שנקבעו... זה חוקי??? מה עושים?
שמעי זה ממש מבאס אבל ככה זה מכונים גדולים. אני ממליצה לך לבוא לבדוק אצל מכון "מור קורן". אני עשיתי שם פסיכומטרי והם מצויינים! קודם כל הכיתות קטנות ויש להם מדריכים מעולים! אז אולי זה טוב שזה קרה לך אולי עדיף שתבדקי מקומות אחרים
היי, זה באמת מצער לשמוע, אבל בואי נראה איך מתקדמים מכאן הלאה- 1. האם אמרו לך שאת זכאית לקבל החזר מלא על כספך? 2. האם נתנו לך אפשרות להצטרף למועד שכן ייפתח? כמובן שאת יכולה ומוזמנת לבדוק במקביל בתי ספר אחרים ולהצטרף לקורס אחר, אבל תוודאי שאת נרשמת רק לקורס שאת לגמרי שלמה איתו ועם מה שהוא מציע לך!!!
רינת חכימא | 15:42  28/12/11
אני לא מבינה איך הם מרשים לעצמם לעשות דבר כזה?? לפחות מחזירים לך את הכסף? מבטיחים לך מועד חדש? משהו? את עוד יכולה להרישם למקומות אחרים, יהיה בסדר, רק שתקבלי מה שמגיע לך.
סגור