פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אמיליה | 18:52  14/11/11
עד כמה זה הוגן (או חוקי בכלל) שמוסד המלמד פסיכומטרי יקפיץ את המחירים שלו ואז ינסה לסובב את הציבור בכך שהוא כאילו נותן מלגה? היי קיו עושים את זה בדיוק והייתי רוצה לדעת למי אפשר לפנות בנושא. הם אומרים שהמחיר שלהם הוא 8000 אבל בגלל המלגה לחיילים המחיר יהיה 4000, זאת עבודה בעיניים וצריך להתריע נגד זה!
אלה זינוק | 09:45  19/11/11
היי, זה אכן מצער לשמוע אך כל בית ספר לפסיכומטרי הוא חברה פרטית שלא מחויבת לתת דין וחשבון לאף גוף ציבורי. אין פיקוח מחירים שכן מדובר בחברה פרטית!!! אני מציעה לחפש בית ספר שמציע קורס איכותי ובעל המלצות במחיר שניתן לעמוד בו. בהצלחה!
היי, זה ממש עצבן אותי לקרוא את ה שכתבת במיוחד כי גם הזדהיתי איתך. גם אני כשעשיתי סקר שוק נתקלתי בסיפור דומה איתם ומזל שהבנתי מהר שזה ממש לא הגיוני ושהם פשוט עובדים על אנשים, והם לא היחידים. ברגע שהבנתי שיש הרבה נחשים בשוק הפסיכומטרי, החלטתי לקחת סיכון וללכת למכון חכימא שהוא אמנם הרבה פחות מוכר בשוק אבל גם המחיר בהתאם ובינתיים ,טפו טפו טפו גם רמת הלימודים והמורים ממש אחלה. בסופו של דבר זה באמת תלוי בך בעיקר. טוב שאתה מעלה את זה כאן ומזהיר אחרים. ושיהיה לך הרבה בהצלחה.
סגור