פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היי, אני מחפשת בימים אלה מכון פסיכומטרי ברמה גבוהה ובמחיר סביר. שמעתי על מקום בשם "חכימא", אמרו לי שזה מקום טוב עם מורים טובים ושהמחיר סביר לגמרי לעומת מקומות אחרים. אשמח לשמוע אם מישהו למד שם או מכיר מישהו שלמד שם ויוכל להמליץ לי. תודה ואחלה יום שיהיה. תמר.
אלה זינוק | 07:58  06/11/11
היי תמר, ראשית- בהצלחה!!! :) אני ממליצה לך לקבוע פגישה בבית הספר בו את מתעניינת, לפגוש את המדריך שעתיד ללמד אותך ואף להגיע לשיעור ניסיון אצל אותו מדריך כדי להתרשם. כך תוכלי גם לדבר עם תלמידים הלומדים בבית הספר ולקבל חוות דעת בזמן אמת. מניסיוני, תמיד יהיו את אלו שירעיפו שבחים על בית הספר ואת אלו שימצאו בו חסרונות, אז שזה לא יבהיל אותך. מה שחשוב זו ההרגשה שלך, ולכן כדאי להגיע לבית הספר ולהתרשם בעצמך. :)
היי תמר, אני למדתי בחכימא והייתי מאוד מרוצה מהרמה ומהמורים, ובעיקר מהציון :-) אבל כמו שאמרו לפי, תמיד כדאי ללכת ולבחון בעצמך ולראות אם מתאים לך, בהצלחה!
אני עכשיו עושה קורס אצל מור קורן, המכון הוא ברמה מאוד מאוד גבוהה אני אישית מציעה לך ללכת לפגישת יעוץ. המדריכים מדהימים נותנים יחס אישי לכל תלמיד ותלמיד. הכיתות קטנות אני אישית לומדת בכיתה של 10 תלמידים. יש מלאאאא תרגולים בבית, ספרים בכל נושא ונושא, וגם לא כדאי לך לעשות בחברות הגדולות כי עשיתי פעם ראשונה בהיי קיו והייתי מאוד לא מרוצה, הם לא קיימו את מה שהם הבטיחו לי אז בכל מקרה אל תעשי במכונים הגדולים.
אלעד המאירי | 03:58  31/12/11
קידום "לך תצטיין". ממליץ מאד!
סגור