פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, כמה שאלות לגבי קורס הפסיכומטרי: 1.האם כדאי להתחיל ללמוד עצמאית לפני תחילת קורס הפסיכומטרי? 2.כמה זמן לפני הקורס מומלץ להתחיל? 3.איך אוכל להכין את עצמי לקורס? אשמח לעזרה, תודה רבה הדר
לא חושבת שצריך, אני לא למדתי לפני הקורס, וכשנרשמתי קיבלתי מהמכון פסיכומטרי שלי 3 חוברות שמנות לתרגול, קוראים לזה ישור קו או משהו כזה, שמגיעים לקורס כל מי שנרשם מגיע ברמה שווה לשיעור הראשון. האמת, ככל שתירגלתי יותר קרוב למועד תחילת הקורס ככה החומר היה יותר בזיכרון, דברים שתירגלתי לפני נמחקו., מציעה בשבועיים שלפני להיכנס למשטר לימודים בבית. ותוכלי להכין את עצמך לקורס על ידי פינוי התקופה של תקופת הקורס לתקופה חסרת אירועים דרמטיים של פניות מוחלטת וטוטאליות של משמעת למידה. את מוזמנת לקרוא פה עוד, יש מלא חומר קריאה שם שעוזר. מתי כדאי לגשת לפסיכומטרי- http://www.hakima.co.il/%D7%9E%D7%AA%D7%99-%D7%9B%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%9C%D7%92%D7%A9%D7%AA-%D7%9C%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%A4%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%A8%D7%99/ מקווה שעזרתי
אני מסכימה עם מוריה. אין צורך ללמוד לפני הקורס, גם ככה את עומדת בפני תקופה עמוסת לימודים- תהני לך בינתיים. אם את ממש ממש ממש ממש מתעקשת, את יכולה להתחיל ללמוד אוצר מילים בעברית או אפילו לקרוא ספר באנגלית (או ללמוד אנגלית בכל צורה נחמדה אחרת). זה משהו שאת גם ככה תעשי לבד לאורך הקורס, אז אפשר להקדים אותו ולהקל מעט על העומס אחר כך. בהצלחה!! :)
היי הדר, כמו שאמרו לפני , אני חושבת שאין ממש צורך ללמוד לפני הקורס, אבל זה באמת תלוי בך ובמכון אליו את הולכת. אני למשל למדתי בחכימא, שם באמת שהיו מאוד יסודיים ממש מההתחלה והקצב היה ממש סבבה , אז לא היה צורך ללמוד לפני. אני משערת שזה ככה בעוד מקומות אבל אני לא יודעת בוודאות, תנסי לברר קצת עם חברים שכבר ערו את המבחן ה"מהנה". בהצלחה.
סגור