פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עדי | 21:48  10/09/11
שלום, אני מעוניינת לבצע פסיכומטרי ושמעתי על מכון דיי חדש בשם smart. מישהו עשה שם ויכול להמליץ או להפך לאמר איך שם.. אשמח לתשובה אמיתית ומנוסה. תודה :)
אלה זינוק | 07:57  13/09/11
לצערי אני לא הכתובת, אבל רציתי להמליץ לך לבקש להגיע לשיעור לדוגמה בסמארט ובדרך זו לשוחח קצת עם התלמידים הנוכחיים ולשמוע חוות דעת. חוץ מזה, את יכולה גם לבקש מהמכון טלפון של תלמיד מהעבר אבל קחי בחשבון שהתלמיד שייבחר כנראה יהיה בעל דעות חיוביות מאוד על המכון, כך שזה מוטה. בהצלחה!!! :)
אא | 17:42  05/10/11
במקרה כזה חשוב לך להתעייץ עם אנשים מומחים , גם אני הייתה באותה הבעיה שלך שלא ידעתי איפה ללמוד , לא רציתי להתפשר אז פשוט בררתי בכמה מקומות בדקתי מה כל אחד מציע וכו' אני ממליצה לך לעשות זאת , השאירי פרטים באתרים והם , הנציגים יחזרו אלייך ... קידום-http://live.sekindo.com/live/liveClick.php?id=1636751 http://live.sekindo.com/live/liveClick.php?id=1636752 לחמן- http://live.sekindo.com/live/liveClick.php?id=1636750 http://live.sekindo.com/live/liveClick.php?id=1636737 אל תתפשרי !
משה | 00:16  01/02/13
שלום, אני סוכן של חברת פה לאוזן , כל מי שרוצה לעשות פסיכומטרי ב- לחמן , קידום ועוד חברות מהגדלות בתחומן בארץ יכול להשאיר לי הודעה באימייל עם השם שלו הגיל שלו ומספר הפלאפון שלו ויחזרו אליו בהקדם עם הצעות מחיר זולות מאוד ! אימייל : moshikoc17@gmail.com בברכה , משה . *אני יכול גם להפנות אותך לקבל הצעת מחיר יותר נמוכה מימה שאת תוכלי לקבל ישירות ל SMART .
סגור