פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אתי | 15:57  19/05/11
לבת שלי יש איבחון מכיתה ט' היום היא מסיימת שרות צבאי וניגשת לפסיכומטרי ההקלות שלה היו תוספת זמן ומילונית אוקספורד אנגלית עיברית מה קורה במקרה כזה כאשר היא רוצה לקבלת הקלות כמו שקיבלה ..? לעומת זאת הבן שלי בכיתה י"ב ויש לו הקלות של מבחן מותאם בלשון וברבי מלל יש למבחן בע"פ וכן תוספת זמן האיבחו שלו הוא מכיתה י' מניצן ,, השאלה שלי היא שוב מה ואיך מתמודדים במצב שצריך איבחון ואיך מקבלים את ההקלות אם וכשירצה לגשת למבחן פסיכומטרי מותאם עם הקלות תודה ונהדר שיש פורום כזה אתי
אלה זינוק | 09:02  22/05/11
היי אתי, ראשית אאחל בהצלחה לבן ולבת! האבחונים מהתיכון יכולים להוות בסיס לקבלת התאמות בבחינה הפסיכומטרית, אך לצורך קבלת אותן התאמות נדרש תהליך הכולל אבחונים נוספים. את מוזמנת לצלצל ולהסתייע במחלקת התאמות שלנו בזינוק, הייעוץ ניתן בחינם כשירות לקהילת לקויי הלמידה. המספר הוא 0775264000, שם יוכלו להדריך אותך לגבי התהליך באופן מלא. שוב בהצלחה! :)
סגור