פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום. לא ניגשתי לבחינת הבגרות בספרות וכיום אני לא זכאי לתעודת בגרות. גם אם הייתי זכאי זה לא היה עוזר לי יותר מידי עם הציונים שלי ולכן חשבתי לנסות להתקבל דרך מכינה קדם אקדמית.. ביררתי במכללת תל אביב יפו מה תנאי הקבלה לפקולטה למדעי המחשב והם מקבלים סטודנטים בעלי זכאות לתעודת בגרות עם ציונים מסויימים ופסיכומטרי או בוגרי מכינה שמהווה תחליף לתעודת הבגרות על ידי משרד החינוך. המכינה היחידה שהם ידעו לספר לי עליה היא זו של האוניברסיטה העברית אבל היא לא טובה לי מכיוון שאני עובד (60% משרה) וגר בתל אביב. רציתי לדעת אם יש מכינות מקבילות שיהיו קבילות בתל אביב יפו באיזור שלי ושניתן לעשות אותן תוך כדי שילוב עם עבודה. תודה מראש, אודי.
האמת שזה נושא שאני פחות מתעסקת בו, אבל מצאתי את הקישור הבא, אולי שם תמצא את המידע המתאים: http://www.universities-colleges.org.il/%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A0%D7%94-%D7%91%D7%AA%D7%9C-%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91/ בהצלחה! :)
סגור