פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נעה ויידר | 12:42  02/03/11
אני ממש מתעניינת האם מישהו מכיר ויודע היכן אני יכולה למצוא סטטיסטיקות (אפילו מדגמים) של מכוני הפסיכומטרי השונים בישראל ביחס לציונים של הלומדים בכל אחד ואחד מהם. אני כמעט בטוחה שאין דבר כזה כי חיפשתי בגוגל והוא לא מצא אפילו משהו קרוב. סטטיסטיקה כזאת יכולה לעזור מאד לקבל החלטות לגי הקורס הפסיכומטרי שאליו אבחר להרשם, אבל ממה שראיתי עד עכשיו כל מכון פסיכומטרי אומר שהוא הכי טוב ואצלו התלמידים מקבלים ציונים הכי גבוהים. האם נתקלתם פעם בנתונים מומסכים כלשהם לגבי הציונים של התלמידים לפי פילוח מכונים?
מציע לך לקרוא את הבלוג הזה שמדבר על ממוצעי ציוני פסיכומטרי ולמה זה בעצם בלוף אחד גדול. http://www.ezway.co.il/64906/%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92
אני גם לא מכירה איזשהו סיכום מרוכז של הסטטיסטיקות, ולמען האמת אני גם לא חושבת שזה הכרחי. את צריכה לבחור לעצמך קורס שיתאים לך אישית (!), לא לפי ממוצע הציונים שהמכון מייצר. אני מאוד מאמינה בקשר אישי וישיר- את צריכה לפגוש את המורים, לדבר עם תלמידים. זכרי שיכול להיות שאם תלמדי בבית ספר שלא מתאים לך, לא משנה מה הממוצע שהוא מייצר, התוצאות עלולות להיות מאכזבות. אם תלמדי בבית ספר שמאוד מתאים לך, לעומת זאת, התוצאות יכולות להיות אופטימיות מאוד. :) בהצלחה!
סגור