פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
קארין | 19:27  27/02/11
1. אני עדיין לא בטוחה מה אני רוצה ללמוד. חשבתי לעשות פסיכומטרי ואז, בהתאם לציון, להחליט מה כדאי ללמוד. האם זו החלטה נבונה? האם כל מוסד לימוד דורש פסיכומטרי? 2. יש לי ספרי הכנה לפסיכומטרי משנת 2008-2009. האם הם עדיין עדכניים ואפשר ללמוד על פיהם?
אלה זינוק | 07:18  28/02/11
היי, קודם כל אאחל לך בהצלחה :). ועכשיו לתשובות: 1. אין שום בעיה לגשת לפסיכומטרי ואז להחליט מה את רוצה ללמוד, ככה גם אני אישית נהגתי וזה בסדר גמור. לא כל מוסד לימוד דורש פסיכומטרי, יש מכללות למיניהן שמאפשרות להתקבל גם בלי ויש גם מקצועות מסוימים שאינם מבוקשים באוניברסיטאות שלפעמים אפשר להתקבל אליהם בלי ציון פסיכומטרי. עם זאת- באופן כללי יש דרישה רחבה לפסיכומטרי, כך שאני לא חושבת שזה יהיה "בזבוז" מבחינתך לגשת לבחינה. 2. זה מאוד תלוי במכון שאליו הספרים שלך שייכים. אני ממליצה לך לברר כמה גרסאות שונו מאז. עקרונית לא אמורה להיות בעיה, אבל אם מדובר במכון ששינה לחלוטין את הספרים שלו מאז- ייתכן שיש איזושהי בעיה עם הספרים שלך. תרימי טלפון, תשאלי, אני מקווה ומאמינה שיגידו לך ברצון. :)
סגור