פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני בן 24 ולאחרונה קיבלתי מהצבא ואוצ'ר של אדם מילא לגבי הכוון תעסוקתי , עברתי שם יום שלם של מבחנים ממוחשבים וחלקם ידניים , בכל אופן בפגישה הסופית עם הפסיכולוגית היא ראתה שצורת החשיבה שלי איטית כלומר אני מגיע לתוצאות חיוביות רק שלוקח לי לי זמן להגיע אליהם מחוסר ריכוז זה ואחר , והאמת שזה די נכון כל הזמן הראש שלי נמצא במחשבות על אלפי דברים שמטרידים אותי. רציתי לבדוק את זה ולעבור את כל ההכשרה לגבי אבחון ליקוי למידה רק שאני מאוד חדש בתחום הזה ורציתי לשאול את המומחים כאן למי אני אמור לפנות על מנת לפתור לעצמי את הבעיה הזו , ואולי באמת אני אצטרך ללימודים תוספת זמן או הקלות כאלו ואחרות.. אם זה יכול לעזור לעצמי אני יותר מאשמח. אשמח אם תכווינו אותי לגבי פנייה למקום ומה עליי לעשות. תודה רבה והמשך יום טוב.
יש מספר אבחונים שניתן לעשות כדי להבין האם יש איזושהי לקות למידה, תלוי בצורך (פסיכומטרי, לימודים באוניברסיטה, וכו'). אני ממליצה לך לגשת לרופא המשפחה ולהתייעץ איתו, הוא יידע להפנות אותך למכון מוסמך שקרוב למקום מגורייך בהתאם לצרכים שלך :) בהצלחה!
סגור