פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ל.ת | 10:20  09/01/11
שלום רב. אני חיילת משוחררת המעוניינת להתחיל בלימודי פסיכומטרי. בעייתי היא:ששבית הספר אובחנתי כדיסקלקולית והפסקתי ללמוד מתמטיקה. משרד החינוך הכיר בבעיה ונתן לי המרת מקצוע-לביולוגיה. ברצוני לדעת מה אעשה בפסיכומטרי ?הבנתי שהחלק של מתמטיקה הוא 40 אחוז מהבחינה ואם זה אכן כך,איך אוכל לעבור את הבחינה ? תודה על תשובתכם
אלה מזינוק | 09:36  10/01/11
היי, הפסיכומטרי מכיר ומקבל לקויי למידה, כולל דיסקלקוליה. את צריכה להתמודד עם זה בשני מישורים: 1. קבלת ההתאמות בבחינה. 2. בחירת קורס שיידע לעזור לך כך שתצליחי להתמודד עם הפרק הכמותי בבחינה, שאכן מהווה חלק נכבד מהציון. אני מורה בבי"ס זינוק (פסיכומטרי מיוחד ללקויי למידה) כך שאני כמובן משוחדת ולכן אמנע מלהציע לך להצטרף אלינו :). מה שכן, אני יכולה לומר לך שיש בשוק היום מספר קורסים מותאמים ללקויי למידה שאת יכולה להצטרף אליהם, כולל אותנו אבל לא רק. חוץ מזה, אני מציעה לך לקבוע פגישה עם מומחה ללקויות למידה כדי שיכוון אותך לגבי איך מקבלים את ההתאמות שאת זקוקה להן ואיך להתאים את הלמידה לצרכים שלך. אנחנו מציעים בחינם פגישה כזו, בלי שום (!!!) התחייבות או ניסיון מכירה שקשור לקורס שלנו. אם זה מעניין אותך צרי קשר עם המחלקה ללקויות למידה אצלנו - 0775264000. ובכל מקרה- המון המון בהצלחה!!! :) אלה, מורה בבי"ס זינוק.
סגור