פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב אני בת 19 וחצי סיימתי 12 שנות לימוד עם תעודת הצטיינות הבגרות טובה.. אני מעוניינת ללמוד חינוך (חינוך מיוחד/מורה/גננת) ורוצה לדעת באיזה מקומות במרכז אוכל להתקבל ללימודים ללא פסיכומטרי? ממש לא בא לי לפצח את המוח בכל השטויות האלה!! לא סובלת את זה !!
אלה מבי"ס זינוק | 19:45  23/12/10
היי, קודם כל- אני יכולה בכנות לומר ש"השד לא כל כך נורא", ושאם בכל זאת תחליטי לקחת על עצמך את האתגר, תגלי בעצמך שיש המון דברים חיוביים בסיפור. בכל אופן, בין המכללות בהם יש מסלולים מסוימים בהם ניתן להתקבל ללא פסיכומטרי, ניתן למנות את המכללות הבאות - המכללה האקדמית עמק יזרעאל, המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון, המרכז האקדמי למשפט ולעסקים, הקריה האקדמית אונו, הקמפוס האקדמי אחווה, המכללה האקדמית, מכללת רמת גן, מכללת רעננה, מכללת שערי משפט, אורנים, המכללה האקדמית לחינוך ועוד. לא בכול המוסדות האלו אפשר ללמוד חינוך, אבל יש כאלו שכן! באופן כללי במרכז קצת יותר מאתגר למצוא מכללה שעונה לצרכים שלך, אבל בהחלט אפשרי, רק צריך להיכנס לאתרי המוסדות הנ"ל ולבדוק! המון בהצלחה :) אלה, מורה בבי"ס זינוק- פסיכומטרי ללקויי למידה.
החלום= אוניברסיטת בר אילן הפגנה לביטול הפסיכומטרי=[[! בע"ה נראה מה יהיה.. אני אופטימית למרות הכל תודה על העזרה
היי שוקית, אני כרגע לומדת לפסיכומטרי ויכולה להגיד שזה די כיף, בל אני מסכימה איתך שזו טרחה ובוודאי ובוודאי בזבוז של כסף שאם את יכולה- לחסכי ללימודים. אני יכולה בחלק מהמקצועות להתקבל לאוניברסיטה העברית, אז אני מציעה לך להיכנס לאתר שלהם ולבדוק את זה. יש להם הרבה מקצועות שמתקבלים באופן ישיר (הרשמה ישירה) ע"פ ממוצע בגרות ולא צריך לעשות פסיכומטרי. בבן גוריון גם יש מעט מקצועות שניתן להתקבל ללא פסיכומטרי, אז אני מציעה שתיכנסי ותבדקי אחד אחד...
סגור