פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
תהילה | 09:31  22/07/09
אני לא מספיקה לעשות את כל שעורי הבית, על מה אפשר לוותר- לא לעשות נגיד נושא שלם או לא לעשות חלקים מכל דבר?
אריאלה פרידמן | 10:09  22/07/09
הי תהילה, תראי התשובה האמיתית היא- לא ניתן לוותר על כלום. אין סיכוי שאם תעשי פחות שעורי בית תקבלי ציון גבוה כמו שמגיע לך. כל דף בשעורי בית שאת מוותרת עליו מוריד לך בציון. אבל אם את ממש ממש לא מסוגלת ורוצה למזער נזקים, הכי כדאי שתתייעצי עם המדריך שלך לגבי כל מטלה שהוא נותן. ברוב המקרים עדיף להתחיל עם שעורי הבית שנוגעים למה שלמדתם בשעור האחרון כדי לא לשכוח את מה שהבנת בשעור, ועדיף לדלג על כמה שאלות בכל נושא מלדלג על נושא שלם- זה באופן כללי, למרות שיש נושאים שיש בהם הרבה פחות שאלות מאחרים. למשל- לא כדאי לוותר על אף שאלה בגיאומטריה כי שליש מהשאלות במבחן הכמותי הן בגיאומטריה.. לעומת שאלות לוגיקה במילולי למשל, שיש כאלה ממש מעט. לכן בכל מקרה כדאי להתייעץ עם המדריך. נסי בכל זאת למצוא את הזמן עכשיו, כדי להימנע מלעשות עוד פסיכומטרי שלם שוב... בהצלחה
סגור