פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
סמי | 10:34  20/07/09
רציתי עצה איך כדאי ללמוד את אוצר המילים.. יש המון
אריאלה פרידמן | 11:21  20/07/09
שיפור אוצר המילים יכול להיעשות במגוון דרכים. כדאי ועוזר לקרוא כמה שיותר- ספרים, עיתונים, אתרים באינטרנט באנגלית, כתוביות של סרטים ועוד- כך לומדים את המילים בתוך ההקשר שלהן וקל יותר להסיק מה משמעותן ולזכור אותן אחר כך. בנוסף, יש משחקים רבים ללימוד אוצר מילים באתרים ללימוד פסיכומטרי- משחקי טריוויה, משחקים בהם משחקים נגד מישהו אחר מהתלמידים, אפשרויות ליצירת תשבצים מהמילים שלא ידעת ועוד. כשיש מילה שלא ידעת, חשוב לתרגל אותה אחר כך שוב- ע"י יצירת כרטיסיות מילים ממילים שאינך יודע, יצירת אסוציאציות למילים שיזכירו לך מה פירושן, חיפוש באינטרנט של מתי משתמשים בהן, למשל, השמעת המילה באנגלית כדי לדעת איך היא נשמעת ולהפעיל את הזיכרון השמיעתי, ועוד. כדאי גם ללמוד את המילים בזוגות, בשיטה שתוכל לקרוא בקישור המצורף. בהצלחה
סגור