פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
משה | 11:38  19/07/09
אני רוצה לגשת לפסיכוטמרי אולי כחצי שנה לאחר שאני יוצא מהצבא , ורציתי להירשם אליכם אך אני חושב שאין לי זמן מישום שאני עובד ואני לא רוצה להפסיד לעצמי את העבודה. אני מתכנן לגשת אליו לפסיכוטמרי תוך כדי שאני עובד אולי פעם - פעמיים - שלוש. רציתי לקנות ממכם את הספרים , אם זה לא מתאפשר. ממי כן ניתן לקנות את הספרים (הכי טובים והכי מעודכנים), ואם אפשר הסבר לאיך לומדים לפסיכוטמרי ומה שיטת הלימוד.
אריאלה פרידמן | 14:52  19/07/09
שלום משה, אתה מעלה כמה עניינים: דבר ראשון, פסיכומטרי ועבודה. השילוב בין פסיכומטרי לעבודה אפשרי ורבים עושים אותו, מה גם שיש הבדל בין פעם פעמיים ושלוש פעמים בשבוע. אם אתה רוצה ויש לך מוטיבציה, אתה יכול לתכנן את הזמן כל שתספיק לעשות את כל שעורי הבית. הדרך לעשות זאת היא להתחיל ללמוד את אוצר המילים באנגלית ולחזור ע מתמטיקה בסיסית לפני הקורס, לעשות קורס "רגוע" של פעם בשבוע שנמשך על יותר זמן, ולתכנן את זמנך הפנוי אחרי העבודה כדי שתוכל להקדיש כמה שיותר זמן ללימודים, לפחות שעתיים ביום ובהחלט למעלה מזה. דבר שני, אם אינך מעוניין ללמוד במסגרת של קורס, תצטרך להשקיע לא פחות זמן בלימודים. לא כל אחד יכול ללמוד לבד, זה דורש הרבה משמעת עצמית, וגם אין לך ממש את מי לשאול שאלות. תוכל לברר בטלפון עם כל מכון האם מוכרים ספרים בלבד, ותוכל גם לקנות ספרים יד שניה, מדי פעם מפרסמים כאן אנשים שמוכרים את ספריהם. קשה להסביר "איך לומדים לפסיכומטרי", אתה יכול לקנות ספרים וללכת פרק פרק, בספרים יש הסברים, לחלק לך את הזמן, לעשות את שעורי הבית כך שתסיים את כולם לפני הבחינה ותשאיר לך זמן לסימולציות. לדעתי זה מאד בעייתי, אי אפשר להסביר את "שיטת הלימוד" בתשובה בפורום. תוכל אולי לקחת כמה שעורים פרטיים בודדים עם מדריך כדי שיסביר לך וייעץ לך, יבדוק את הנקודות בהן אתה חזק וחלש יותר ויוכל לחלק לך את זמן הלימוד בצורה טובה, וכדי שתהיה לך כתובת אם אינך מבין פרק מסויים או כמה. בכל מקרה אני סבורה שקורס וא המסגרת המתאימה לרוב האנשים, ואם הבעיה היא עבודה במקביל זו בעיה פתירה לחלוטין. בהצלחה
סגור