פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רון | 09:06  05/07/09
אריאלה בבקשה עזרי לי, אני כבר שנתיים במכינה קדם אקדמאית והציונים שלי לא משהו כאמור סיימתי שם אבל נכשלתי במקצוע לשון. ניגשתי לעשות קורס פסיכומטרי והבנתי שזה קשה לי מאודדד ברמות גבוהות ועברתי קורס והמריך שלי אמר שכדאי לי לדחות את הפסיכומטרי כי חסרים לי ההבנות הבסיסיות ולכן אני צריכה ללמוד את הבסיס ואז ללכת לעשות פסיכומטיר-מה שעוד גרם לי לרדת מיזה ואז החלטתי ללכת על לימודים באוניברסיטה הפתוחה כי דיי הזמן עובר לי ואני לא רוצה להגיע לגיל 25 בלי כלום ביד ועודף בזבוז זמן האם זה נכון לעשות? האם לימודים באוניברסיטה הפתוחה הם איכותיים? האם הבחירה שלי לא מוצלחת? אם ארצה להתקבל לעבודה כל שהיא בעתמיד יקבלו אותי עם תעודות של אוניברסיטה הפתוחה?
אריאלה פרידמן | 12:30  05/07/09
שלום רון, צר לי לשמוע על הדרך הארוכה והקשה שאתה עובר בדרך לתואר, אבל כל הכבוד על הנחישות. חבל שהמדריך אמר לך שאתה צריך הבנות בסיסיות לפני הקורס, קורס מוצלח אמור ללמד אותך את הכל מהתחלה! אתה יכול לברר עם קורס שאתה רוצה להרשם אליו אם הם מלמדים את החומר מהרמה הבסיסית ביותר, הקורס שלנו למשל (ez-way) עושה זאת ואי כל צורך בידע מוקדם... ואני בטוחה שיש עוד קורסים כאלה אם תברר. עכשיו לגוף השאלה, בעצם מה שאתה שואל זה על לימודים באוניברסיטה הפתוחה ולא על פסיכומטרי כלל- איני מומחית בתחום ואתה יכול לפנות לפורום השכן- פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי. אני יכולה לומר לך שלא כמומחית בתחום, שבאוניברסיטה הפתוחה הלימודים ברמה גבוהה ואיכותית, ואין בעיה להתקבל עם תעודה משם לעבודות. העניין עם הפתוחה הוא שאמנם קל יותר להתקבל לשם אבל הלימודים אינם יותר קלים ממקומות אחרים. כלומר הלימודים עצמם מאתגרים, זה לא "הפתרון הקל". בגלל שאין שם מסגרת לימודים מחייבת, יש אנשים שהולכים שם לאיבוד ומוותרים, צריך הרבה משמעת עצמית ומוסר עבודה גבוה כדי להתמיד. יכול להיות שתתקשה גם שם, ותצטרך להיעזר בשעורים פרטיים לקורסים שיש בהם למשל יותר מתמטיקה. ממה שמשתמע מההודעה שלך יש לך מוטיבציה ורצון להתמיד, אם תלך על זה בלי לוותר אין סיבה שתואר בפתוחה יפריע לך בחיים. בשוק העבודה התואר חשוב אבל חשוב לא פחות ניסיון בעבודה, נסה במהלך התואר לעבוד במשהו קרוב לתחום בו אתה רוצה לעסוק. עוד עניין- אולי אם אתה מאד מתקשה יש לך איזושהי לקות למידה שטרם אובחנה? שווה לברר את העניין... הרבה בהצלחה
סגור