פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
הודיה | 09:30  02/07/09
אני נמצאת עכשיו בלבטים רבים סיימתי שנת שירותי אחת ואני מתלבטת אם להמשיך לשנה שנייה בגלל הפסיכומטרי יש לי ציוני בגרות גבוהים-ממוצע116 ואני רוצה להציא ציון גבוה בפסיכומטרי-כזה שיפתח בפניי דלתות רבות עד כמה אפשר לשלב בין פסיכומטרי לשירות לאומי? אני כל הזמן שומעת סביבי אנשים שאומרים שזה בלתי אפשרי שצריך להשקיע את כל כולך בזה השירות שלי הוא מ6 בבוקר עד 3 מצד שני אם אני לא אעשה עוד שנה זה הרבה כסף פחות-כמעט 15 אלף אמרו לי שזה עלול לפגוע אח``כ במציאת עבודה ובקבלת מלגות היות ואני לא יכולה לממן את הלימודים אני נאלצת להסתמך על מלגות ואם שנת שירות שנייה שלא אעשה תגרע זו ממני אז כל המאמץ הוא לשוא מה אתם אומרים? אפשר לשלב? ועד כמה גרוע לא לעשות שנה שנייה?
אריאלה פרידמן | 12:33  02/07/09
שלום הודיה, זה נכון שבשביל להוציא ציון פסיכומטרי כמה שיותר גבוה צריך להשקיע המון בלימודים. אבל היו לי תלמידים שעבדו משרה מלאה או תלמידות עם 4-8 ילדים שהצליחו ללמוד כמו שצריך, ולעומת זאת תלמידים שלא עשו בחייהם כלום חוץ מהפסיכומטרי ובכל זאת הוציאו ציונים נמוכים. אז זה תלוי בעיקר במוטיבציה שלך ותכנון הזמן בצורה יעילה. אם חשוב לך לעשות שנה שניה בשירות לאומי, עשי זאת. אם את לא רוצה לדחות את הפסיכומטרי בעוד שנה, אלא לעשות אותו יחד עם השירות הלאומי- זה אפשרי. מה שכדאי לך לעשות זה לקחת קורס פרוס על גבי זמן, כלומר לא קורס של חודשיים וחצי אלא קורס של שלושה חודשים ומעלה, שבו המפגשים הם פעם בשבוע. בנוסף, התחילי כבר לפני הקורס לשפר את אוצר המילים שלך באנגלית ולחזור על החומר הבסיסי במתמטיקה- שורשים וחזקות, שברים, משוואות בנעלם אחד ושניים.לבסוף, תכנני את הזמן שלך כך שתוכלי להשקיע את הזמן שבו תהיי בבית, אחרי העבודה במשך היום, להשקיע כמה שיותר בלימודים, כמה שעות טובות ביום. זה אפשרי אם את באמת רוצה. זו תהיה תקופה לא קלה שלא יהיו לך ממש "חיים" בה, אבל זה ממש אפשרי ואפשר להוציא ציונים טובים, בתנאי שאת מאד מוכוונת מטרה ומשקיעה. בהצלחה
מיכל | 09:26  04/01/11
מידע מקיף בנושא שירות אזרחי כולל רשימת ההטבות המיועדות לבוגרי שירות אזרחי, טבלאות תגמול ועוד, ניתן למצוא באתר מנהלת השירות הלאומי אזרחי: http://www.ncs.gov.il/ ובאתר משרד המדע והטכנולוגיה: http://www.most.gov.il/Departments/NCS/Tariff.htm
סגור