פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רונה | 10:00  17/06/09
האם ניתן לשלב עבודה עם לימודי פסיכומטרי? אין באפשרותי לעזוב את מקום העבודה מאחר ואני מממנת את לימודיי בעצמי, במקום העבודה מוכנים לתת לי לצאת מוקדם יותר פעמיים בשבוע ללימודים, בנוסף יום חופש אחד בשבוע ובנוסף, חודש חופשה ללא תשלום לפני מועד הבחינה.כל דבר מעבר לכך יעלה לי בעזיבת העבודה, דבר שאינו מתקבל על הדעת מבחינתי, כי אין מי שיממן את לימודיי. מסביבי כולם אומרים שזה בלתי אפשרי, אני רוצה לדעת מנסיון של מישהו האם זה ניתן? אני מאד מעוניינת להתחיל בקרוב את קורס הפסיכומטרי, אך חוששת שלא יתאפשר לי לשלב עם העבודה.
אריאלה פרידמן | 12:36  17/06/09
הי רונה, תראי- זה ממש לא בלתי אפשרי. זה שיש לך יום חופש בשבוע זה טוב, וזה שיש לך חודש חופש זה מצויין. את לא עובדת 24 שעות ביממה, חשוב שכשאת חוזרת מהעבודה תפני לפחות 3 שעות ללימודים כל יום כדי שתוכלי להספיק כמה שיותר משעורי הבית (יום בשבוע זה לא מספיק כדי לעשות אותם). אם תהיי שאפתנית וחרוצה, ותשקיעי את כל הזמן שתוכלי בשעורי הבית, זה בהחלט אפשרי- ורבים עושים כך, אין מה לעשות, לא לכולם הפריווילגיה של לימודים בלבד. מעבר לכך, לעתים דווקא אנשים עם זמן מוגבל יודעים לנהל את זמנם ביעילות רבה יותר. בהצלחה!
סגור