פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ודים | 21:03  01/06/09
שלום, ניגשתי לפסיכומטרי לפני כ-4 שנים והוצאתי בפרק האנגלית 112. אני יודע שאני לא אוכל להגיע לפטור וזו המציאות, אך אני מאוד רוצה להגיע לכך שאדרש רק לקורס אחד, כלומר אני צריך להגיע ל-120 נקודות. קורס לא ממש בא בחשבון - אני עדיין בצבא. אז כרגע אני מתרכז בקריאת טקסטים ולימוד אוצר מילים. הייתי רוצה לדעת אילו ספרי עזר קיימים? (רק של האנגלית ללא חוברות הפיסכומטרי כולו) ואיפה אפשר לרכוש אותן? תודה, ודים.
אריאלה פרידמן | 12:36  02/06/09
שלום ודים, הרבה מאד מההכנה לפרקי האנגלית היא למידת אוצר מילים. לכן קריאה זה כיוון נכון, וכדאי להשקיע בכך- קריאת עיתונים, ספרים, צפיה בסרטים עם תרגום לאנגלית, משחקי אוצר מילים, כתיבת המילים על כרטיסיות ובחינה עצמית, או למידה בצוותא - מה שאפשר. נסה להבין את המילים שאתה יכול מההקשר, ולכתוב לעצמך מילים חדשות עם תרגומן. בנוסף, ספרי אנגלית לפסיכומטרי יכולים לסייע לך בשני מובנים- אחד, המילונים שבספרי הפסיכומטרי בנויים לפי המילים הנפוצות יותר בבחינה. שתיים- יש שם אפשרות לתרגל את שאלות הניסוח מחדש, שאפשר לעשות לפי טכניקות מסויימות גם בלי לדעת הרבה אוצר מילים, וגם טיפים וטכניקות למענה על שאלות הבנת הנקרא. לכן כדאי לך להשיג ספר שכזה- יש מכונים שיסכימו למכור לך רק את ספר האנגלית, ואם לא, תוכל לנסות להשיג ספר כזה משומש ממישהו שעשה קורס. בהצלחה, להגיע מ-112 ל-120 זה בהחלט אפשרי באמצעות השקעה באוצר מילים.
סגור