פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אופיר | 17:53  20/05/09
שלום! אני ניגשת בעוד חודש וקצת למבחן אמי"ר ומאוד רוצה להוציא פטור מאנגלית. עשיתי פסיכומטרי וקיבלתי 124 באנגלית - עשר נק' מהפטור. רציתי לשאול האם הרמה של האמי"ר קלה, זהה או קשה משל הפסיכומטרי? וגם, איך הכי כדאי ללמוד לאמי"ר? ספר/בחנים של פרקי אנגלית פסיכומטרי..?
אריאלה פרידמן | 22:45  20/05/09
מבחן אמי"ר הוא באותה רמה כמו הפסיכומטרי, והפרקים הם לעתים אותם פרקים בדיוק. כדי ללמוד אנגלית כדאי ראשית לשפר את אוצר המילים. לשם כך יש הרבה אמצעים- משחקי אוצר מילים, קריאת ספרים ועיתונים, אתרי חדשות באנגלית, סרטים עם כתוביות באנגלית ועוד. כדי להתאמן בפתרון שאלות, ספר אנגלית לפסיכומטרי בהחלט יתאים. בהצלחה!
אופיר | 18:18  21/05/09
yamyam | 14:18  01/06/09
אכן כך, מבחן אמי''ר/אמי''רם זהה לפרקי האגנלית בפסיכומטרי. קודם כל כל הכבוד על הציון שהוצאת!...אם את מתכוונת לגשת שוב כדי להוציא רמת פטור אולי כדי שתיקחי כמה קורסים באנגלית ותחדדי כמה נקודות. אומנם ככל שהציון גבוה יותר כך גם קשה להוציא ציון גבוה ממנו אך עם קצת אמונה עצמית אני בטוחה שתצליחי.
סגור