פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עודד | 23:37  17/05/09
שלום! ניגשתי לפני כשנה וחצי לקורס פסיכומטרי אך לא השגתי את הציון המיוחל. במועד אפריל ניגשתי שוב, הפעם למדתי לבד במשך כחודש וקיבלתי ציון הזהה לבחינה הראשונה. שאלתי היא- האם כדאי לי לגשת בפעם השלישית לבחינה (אני צריך לשפר בכ-115 נקודות כדי להגיע למעוז חפצי!) ?? האם בעזרת לימוד ארוך יותר אוכל להכיע ליעד? מה הסטטיסטיקה אומרת? תודה!
אריאלה פרידמן | 11:15  18/05/09
שלום עודד 115 נקודות הם שיפור גדול שקשה להשיג. עם זאת, זה תלוי איפה נקודות החולשה שלך, ומה הסיבה לטעויות שלך- האם זה בגלל חוסר בקיאות, זיהוי לא נכון של השאלה, פתרון איטי מדי, טעויות חישוב, או קושי גדול באנגלית. אם תתחקר נכון את הסיבות לטעויות שלך, ותיקח תקופת זמן ארוכה (יותר מחודש), בה תתרגל בליווי מדריך פרטי מיומן שיעזור לך למצוא את נקודות התורפה שלך- (כך שלא סתם תעבור על החומר שוב, אלא תתרגל בצורה חכמה) יכול להיות שתצליח בהרבה עבודה קשה לשפר גם במספר נקודות זה. יש גם שיפור כזה מבחינת הסטטיסטיקה, הוא לא קל להשגה אבל אפשרי. בהצלחה
סגור