פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רונאל | 15:24  14/05/09
קיבלתי את הציון,לא משנה מהו, הקטע הוא ש אם הייתי מקבל 2 נקודות מתחת לא הייתי מתקבל. אני רציתי ללמוד בכלל שנה הבאה! אבל המצב מאלץ אותי לחשוב שאולי הדרישות לכלכלה ומינהל עסקים בעברית יעלו שנה הבאה אפילו ב 2-3 נקודות וזה ייאלץ אותי לשפר שוב פסיכומטרי , דבר שהוא בלתי אפשרי מבחינתי. מה לעשות??? להירשם השנה?...זה אומר שאני מתפטר עכשיו מהעבודה...עושה את הטיול של לפני האוניברסיטה ממש עכשיו.... הכל צפוף לי..................! מה הייתם עושים במקומי?
אריאלה פרידמן | 10:28  17/05/09
רונאל, אני לא חושבת שמישהו חוץ ממך יכול ממש לומר לך מה לעשות. ציוני הסף עולים ויורדים ואי אפשר לדעת מה יהיה באמת. אתה צריך לשאול את עצמך מה יהיה יותר גרוע, הצפיפות ותחושת המחנק מהשינוי בתכניות, או הצורך לשנות אותם בגלל שלא תתקבל אולי שנה הבאה? בתור אדם פרטי ולא בתור אשת מקצוע, הייתי אומרת שאין כמו ההווה- אם אתה יודע מה אתה רוצה ללמוד, ואתה מתקבל לזה, אין טעם לחכות עוד. אפשר להתחיל ללמוד ולהתחרט, או לעשות טיול באמצע הלימודים בחופשת סמסטר, או לפעמים לפרוס את הלימודים ליותר זמן.. בהצלחה
סגור