פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
היי... אני רוצה ללמוד עיצוב תעשייתי בשנקר, יש לי כישרון לזה אבל אין לי תיק עבודות ורקע בנושא אז עכשיו אני מחפשת מכללה או מוסד כלשהו ששם אני יעשה מכינה בעיצוב .. הבעיה שכולם מספרים על עצמם שהם הכי טובים וכולם למעשה נותנים את אותה האינפורמציה, לכן הייתי רוצה לשמוע עצות ודעות מאנשים שכבר עשו ועברו את זה, איפה הכי כדאי לי לעשות את המכינה, ולמה?? בנוסף אני מהצפון אבל אין לי בעיה לעשות מכינה במרכז תודה רבה מראש :)
היי גניה, המלצתי אלייך היא ללכת למוסדות האקדמאיים, לדבר עם סטודנטים שכבר לומדים שם ולשאול היכן הם עשו מכינה. בנוסף תבקשי להגיע לשיעור נסיון במכינות השונות כדי להתרשם מרמת המורים ורמת השיעורים. בהצלחה
סגור