פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
שלום לכולם! אשמח אם תמליצו לי איפה כדאי לי ללמוד אדריכלות ועיצוב פנים- אם במכללת אריאל או במכללת רופין-מבחינת המרחק למקקום מגורי לא חשוב לי השאלה מה נחשב יותר טוב.. תודה לכולם
ברופין אין תואר ראשון באדריכלות, רק לימודי הנדסאי. באריאל יש את שניהם ואת יכולה להשלים תוך 4 שנים לימודי הנדסאי+השלמה לתואר ראשון. באריאל יש גם הרבה הרצאות העשרה והרחבה מעבר ללימודים הספציפיים בגלל המחלקה של התואר הראשון.
נירה | 14:08  14/06/10
אני ממליצה לך על 2 מכללות שהתרשמתי מהם... לעיצוב פנים ואדריכלות מכללת בילדינג או המכללה למינהל את האמת ליום פתוח בשנקר לא הספקתי להגיע בהצלחה
יעל | 13:41  15/07/10
מה לגבי עבודה בתחום? יש הרבה עבודה בשוק? אני קצת מודאגת מזה כי שמעתי שאדריכלים לא ממש מצליחים למצוא את עצמם אחרי הלימודים.
סגור