פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
גיה | 12:40  06/09/09
שלום לכולם אשמח לשמוע את הדעות של כולם פה כך זה יעזור לי להחליט כי אני כבר מתלבטת המון זמן מה עדיף עיצוב חלונות ראווה שזה מקצוע שאני רוצה לעסוק בו כבר קרוב ל-10 שנים!! או עיצוב פנים שמשם אפשר גם לצאת לחלונות ראווה והוא נראה לי מקיף יותר ויותר רציני (לימודי תעודה)
עיצוב חלונות ראווה הוא תת נושא (קטן) בתוך עיצוב פנים. במכללה למנהל בחוג לעיצוב פנים ישנה התמחות של עיצוב סביבות זמניות. ההתמחות כוללת עיצוב לתערוכות על סוגיהן, מבנים מתקפלים ועיצוב לארועים ונדמה לי שיש נגיעה גם בתחום זה ישנם קורסים ממוקדים לתחום זה שאינם לתואר. בפועל מעצב מכל תחום יכול לצאת גם לתחום זה. אנחנו בכל מקרה, ממליצים לפנות לאקדמיה ולפנות לתחומים רחבים יותר. בהצלחה מיכל טל, ראש חוג מכינה בסטודיו 6B
סגור