פורום אדריכלות ועיצוב-לקריאה בלבד

בהנהלת: אמיר נבון  |  מסר למנהל/ת הפורום
סטודיו 6B בית הספר לעיצוב ואדריכלות, נמצא בלב תל אביב. קיימים סניפים נוספים בחיפה ובירושלים. הסטודיו פותח בפנייך מגוון אפשרויות בתחום לימודי עיצוב דרך המכינה לעיצוב שתעזור לכם להתקבל למוסדות האקדמיה המובילים בארץ ובחו"ל. תהליך הקבלה ללימודי עיצוב ואדריכלות הוא ארוך, ומורכב ממספר רב של שלבים. מבחני הקבלה בד"כ מתחילים אחת לשנה, מחודש מרץ. ההמלצה שלנו: כדאי להתחיל להתכונן ולהיערך למבחני הקבלה מספיק זמן מראש, כדי להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי הקבלה שלך.
 
אמיר נבון

 
אסתי | 08:36  14/07/09
שלום! רציתי לקבל קצת יותר מידע על המקצוע, האם זה פשוט שם יפה לגננות( עיצוב גנים ופארקים)? מה הביקוש בשוק (ככל הידוע לי המקצוע נלמד בפקולטה אחת בארץ-טכניון)..? והאם מקצוע זה פחות ``נחשב`` מארכיטקטורה?
היי אסתי, באופן כללי ניתן לומר שהחיים המקצועיים של אדריכל ושל אדריכל נוף די דומים. הסוגיות התכנוניות שאיתם אדריכלי הנוף מתמודדים דומים מאד לאלו של האדריכלים. שאלות של קונטקסט, קונספט, עיצוב בתלת מימד, קומפוזיצה, מרחב, חלל , אור וצל ועוד. אדריכל נוף למעשה עוסק בכל מה שנמצא מחוץ לשטחים הבנויים בהיבט של תכנון, עיצוב וניהול של גנים, נופים וכו'. רק בטכניון ניתן ללמוד אדריכלות נוף. המבחן לאדריכלות ולאדריכלות נוף בטכניון הוא זהה, כאשר בד"כ ציון הסכם לקבלה לאדריכלות נוף מעט יותר נמוך מציון הסכם לאדריכלות. בהצלחה, אדר' אמיר נבון, מנהל סטודיו 6B
עיצוב גינות | 18:10  15/04/11
עזרה בעיצוב גינות ואדריכלות נוף. תוכלו לקבל כאן - http://www.dorisgarden.co.il/ מקווה שעזרתי, בהצלחה!
איתי נחמיאס | 14:20  06/06/11
מעוניינים במידע על עיצוב גינה http://www.greentouch.co.il/content.php?id=33?
טל | 15:43  12/03/12
כאן תוכלו למצוא מידע על עיצוב גינות http://www.גינון-עיצובגינות.com/
סגור