פורום עיצוב פנים

בהנהלת: אמילי דה לנגה  |  מסר למנהל/ת הפורום
ניהול פורום: אמילי דה לנגה. פורום אדריכלות ועיצוב פנים הינו פורום מקצועי העוסק בקשת הרחבה של המימד הוויזואלי בעיצוב פנים, משלב חומרי הגלם, דרך טכניקות עיצוב, עד לשלבי ההפקה .הפורום יהווה במה להצגת עבודות, התייעצות, דיווח על חדשות, הפקת לקחים מניסיונם של משתתפים, תמיכה והדרכה לכל דורש
 
אמילי דה לנגה

אמילי היא אשת עסקים שעושה חייל בתחום העיצוב. אחת מאושיות האופנה והסטייל בישראל, בעלת רקע נרחב בתחום ויועצת טרנדים בנלאומית. היא תומכת באגודת הסטייליסטים בישראל ומעודדת צעירים להכנס באופן מקצועי לתעשיית האופנה והסטייל בארץ ובעולם.

 
ליאת | 23:43  10/08/08
שלום.. יש לי התבלטות נורא גדולה אמנם השנה אני לא מתחילה ללמוד , אלא רק ב2009 אבל לפי מיטב הבנתי לפני שבכלל חושבים להרשם לתחום האדריכלות והעיצוב צריך להתחיל אעם כל ההכנות זמן מה לפני הלימודים.. תיק עבודות וכד'. התחום הזה ממש מעניין אותי ואני מוצאת את עצמי המון פעמים מעיינת במגזינים הקשורים לעיצוב פנים, מתעניינת במבנים ברחבי העולם ובקיצור ממש בא לי לעסוק בזה!!! אבל אני לא יודעת למי אפשר לפנות כדי שיכוון אותי בכל מה שקשור ללימודים האלו. איפה הכי כדאי, מה צריך לעשות כדי להתקבל, איך בדיוק אני מכינה תיק עבודות כראוי ואם אני באמת חושבת שהמקצוע הזה מתאים לי ואני אוהבת אותו הייתי רוצה לדבר עם מישהו שייתן לי קצת רקע ממשי על לימודי העיצוב והאדריכלות כי אני ממש לחוצה מכל זה ונורא מבולבלת!!!
היי. אני לעומתך דווקא ניסיתי כבר להתקבל השנה לכמה מהשמות הגדולים בעיצוב גרפי - מה שלא נגמר טוב במיוחד בעיקר כי באתי בגישה מאד שאננה עם תיק עבודות שהיה ברובו דברים שהבאתי איתי מהמגמה בתיכון.. וזה לא היה מזהיר במיוחד (מה שהפיל אותי בשלב השני של כל אחד מהמקומות אליהם ניגשתי).. :/ אז עכשיו גם אני חושבת אם כדאי לי לעשות מכינה ולנסות לגשת שוב שנה הבאה (עם זנב בין הרגליים..) או פשוט ללכת על משהו פרקטי בתחום המחשבים וההנדסה.. קשה קשה.. בכל מקרה - החלטתי ללכת על המכינה כי זה נותן לך יכולת לבטא את עצמך והמכינות יודעות להכווין אותך לכיוון שבתי-הספר רוצים לראות, וגם לגרום לך להבין פחות או יותר מה יהיה בלימודים עצמם (אם מכפילים את רמת הקושי ומספר העבודות וכו'..) אז לדעתי מכינה יכולה להכריע את העניין עבורך במיוחד אם אין לך שום ניסיון מעשי - כי זה או שתתאהבי בעבודה וכל הניואנסים שנכללים בה, או שתחליטי שזה לא בשבילך.. ובלי קשר - נכון, זה אפשרי לגשת בלי מכינה, אבל זה סיכון די גדול - מניסיון. אם את מוצאת מכינה מגניבה - אני אשמח לשמוע כי אני גם בשלב של חיפושים :) חפרתי לך קצת :) שיהיה בהצלחה.
סגור