פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
דור | 18:15  30/03/15
היי לכולם, אז ככה: אני זקוק לדעה של מי שעבר או נמצא בלימודי הסבה של אקדמאים לסיעוד. במקור אני מהנדס תעשיה וניהול שסיים במכללה לא נחשבת לפני 5 שנים. איכשהו יצא שלא מצאתי את עצמי בתחום בעבודה קבועה ומספקת ועבדתי בעיקר בתחום החינוך. השכר בחינוך כזה נמוך עד שחזרתי לחפש עבודה כמהנדס, רק כדי לגלות שזה בעייתי מאוד מבחינת יציבות. רוב העבודות שהוצעו לי היו במסגרת העסקה קבלנית בלי אופק ברור. נרשמתי ללימודי הסבה לסיעוד מכיוון שאני יודע שזה תחום בטוח, לא יפטרו אותי כשאתבגר ואוכל להתפרנס בכבוד ולקיים משפחה. העניין הוא שזה תחום שלא נחשב זוהר, יש לו תדמית נמוכה וגם אתה נתקל במקרים קשים על בסיס יומיומי של מבוגרים עם חיתולים וכאלה. אני מרגיש שאולי אני עושה טעות ומוותר על קריירה רק בשביל הפחד לא להיות מועסק ומשועמם בשגרה ללא משמעות ומטרה, במשרד אפור כזה. מי מכם שהתלבט כמוני או עבר את התהליך - אתם מאושרים? יש סיפוק ועניין בתחום ואנשים טובים ואיכותיים? איך מתגברים על עניין הנוזלי גוף וכל מה שכרוך בזה? במה עבדתם כדי לממן את ההסבה? כדאי לי בכלל? אני אשמח לקבל עצה בריאה ומהלב. תודה רבה.
סטודנט בהסבה | 23:27  30/03/15
שלום דור. לא הייתי הולך לתחום הזה רק בשביל ביטחון תעסוקתי. לדעתי צריכה שתהיה לך נטייה לטיפול בבנ"א ועוד תכונות (שגם ניתנות לרכישה עם הזמן לדעתי..) עניני נוזלי הגוף שאתה קורא להם לא צריכים להרתיע אותך (אלא אם כן אתה ממש סולד מזה), כל דבר שתעשה בהתחלה יהיה קשה, תיקח נשימה עמוקה ועם הזמן תתרגל ותראה שלא כזה נורא.. סה"כ אין הרבה מקצועות שהעזרה שלך לאנשים היא כה חשובה ולו רק בתשומת לב מינימלית לבן אדם שאין לו את זה...יש המון סיפוק ואנשים טובים בתחום, אל תחפש את הזוהר ואת התדמית, החיים זה לא טלנובלה... בהצלחה שתהיה
סגור