פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שירי | 22:43  17/09/14
שלום , אולי אתם תוכלו לעזור לי . אני בת 27, עובדת במשרד ממשלתי ( עבודה מסודרת אך לא מענינת בעליל). כבר תקופה ארוכה אני רוצה לעשות שינוי בחיי אך מאוד קשה לי להחליט ולעשות את הצעד. ניסיתי לשבת ולחשוב עם עצמי מה אני אוהבת לעשות והגעתי למסקנה שאני מאוד מתחברת לכל התחום של הריון ולידה ותינוקות קטנטנים. עלה בדעתי ללמוד סיעוד ולהתעסק בתחום ואף להיות מילדת. רציתי לשאול כמה שאלות ( מראש מודיעה שזה חפירה אבל אני חיבת תשובות): 1. איך באמת יודעים להחליט שתחום הסיעוד מתאים לך וזה מה שאתה רוצה לעשות? 2. אני רואה את עצמי עובדת רק בתחום של הריון ולידה ( אולי בעתיד אשנה את דעתי אבל זה המצב כרגע), הבנתי שיש התמחות במחלקות שונות, מה הסיכוי שלי להתמחות במחלקת נשים הקשורה לתחום? 3. כדי להיות מילדת, האם אני יכולה ללמוד את ההתמחות במהלך התואר או שנדרש מספר שנות ניסיון לפני? ומה תנאי הקבלה למילדות? פעם קראתי שמאוד קשה להתקבל כי זה מקצוע מבוקש. 4. האם ניתן לעבוד במהלך הלימודים? הלימודים אינטנסיבים ? 5. אין לי תואר ואין לי פסיכומטרי ( בגרות יש), האם חייב לעשות פסיכומטרי? 6. אני בע"ה מתחתנת ומקימה משפחה בקרוב, הבנתי שבהתחלה צריכים לתת משמרות ערב ושבתות, איך זה מסתדר עם גידול ילדים? 7. חוץ מחדר לידה ומחלקת נשים, באילו עוד תחומים אפשר לעבוד בתחום הריון ולידה? תודה מראש לכל מי שיענה ושתיהיה שנה טובה ומבורכת.
מנהל פורום לימודי סיעוד | 08:58  21/09/14
בתשובה על שאלותיך: 1. אולי כדאי לך לעשות יעוץ או הכוונה מקצועית. 2.כדי להיות מיילדת עליך להיות אחות מוסמכת עם תואר ראשון. זה כולל את על תחומי הטיפול. 3. עליך להיות כאמור אחות מוסמכת עם תואר ראשון ושנת ניסיון אלד לפחות. 4. תלוי באיזה תוכנית לומדים. 5. חייבים פסיכומטרי בכל גיל. 6.קשה להתנבא מעכשיו. 7. המרכזים לבריאות האישה, מעקב וליווי של נשים הרות וכד'.
צ | 22:22  24/11/14
גם אני עובד מדינה, קם כל בוקר ומעדיף לעשות קולונסקופיה על פני להגיע לעבודה המשעממת הזו והחסרת כל תכלית שכל העובדים מחכים מהבוקר ללכת הביתה.
סגור