פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
נופר | 12:07  21/09/14
מנהלת הפורום שלום רב. אני בת 29 עוד מעט ומאוד רוצה ללמוד להיות אחות. חשבתי על שני מסלולים אפשריים: או לימודי תעודה במאיר ואחר כך להשלים לתואר או לימודים במכללה ברמת גן. לאחר דפדוף בהודעות הקודמות הבנתי שאת ממש לא ממליצה על המכללה. וגם ראיתי שאולי מבטלים את ההשלמה לתואר. זה נכון? רציתי גם לדעת האם במקומות העבודה מסתכלים גם על המוסד בו סיימתי את הלימודים? נניח אם רוצים לקבל אותי לקורס על בסיסי? האם את יודעת מה אחוז בערך של הורים ואנזים בני 30 שלןמדים במסגרת התואר של 4 שנים? תודה. נופר
נופר | 12:53  21/09/14
ועוד שאלה. הנתונים שלי כיום מאפשרים לי לימודים בתחום מדעי הרוח או במנהל מערכות בריאות. אני שואלת מכיוון שאני כנראה ניגשת לפסיכומטרי אבל הציפיות שלי קצת נמוכות. הבנתי שרוב המכללות דורשות 520. אז רציתי לדעת מה יותר כדאי. וגם בקשר לראיון. יש נטייה להלחץ כל פעם כשאני מתחילה לימודים ולפעמים גם לקראת מבחנים. ( כבר עברתי 3 קורסים באוניברסיטה הפתוחה) האם להגיד בראיון קבלנ? ואולי בכלל אפשר להמשיך כמה קורסים של מדעי החיים באופ ואז לעבור לאוניברסיטת תא? ראיתי באתר שלהם שאפשר להתקבל עם לימודים אקדמיים חלקיים ועם 500 בפסיכומטרי. אני חייבת להגיד שאני די לחוצה מהמצב הזה. אני ממש רוצה ללמוד את המקצוע אבל טיפה מפחדת מהאינטנסיביות שהלימודים דורשים ברוב המקומות. אשמח לעזרה והכוונה תודה רבה נופר
מנהל פורום לימודי סיעוד | 13:31  12/10/14
מבינה לליבך אבל בכל מקרה עד שלא תדעי כמה הפסיכומטרי שלך, לא תוכלי לדעת מהן האופציות הפתוחות לפנייך. ברגע שיהיה לך ציון- תכתבי לי ואנסה לכוון אותך.
נופר | 15:24  28/10/14
תודה רבה. רק עכשיו ראיתי שענית. בעיקרון מבחן הפסיכומטרי שלי הוא באפריל. רציתי לדעת האם יש עוד אפשרויות לקבל מלגה מלבד ה-50 % שמקבלים בתמורה להתחייבות עבודה של 3 שנים? האם יש אפשרויות של הלוואה בתנאים נוחים כך שאוכל להקדיש כמה שיותר זמן ללימודים? תודה מראש.
סגור