פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
ברצוני ללמוד סיעוד, כשהמטרה הסופית שלי הינה מיילדות. אין ברשותי תואר אקדמאי כיום. תכננתי ללמוד לימודי אחיות במסלול אנשי משפחה במאיר ולאחר מכן להשלים לתואר ראשון מאחר ולימודי תואר בסיעוד הינם עמוסים מדי בעבורי (אני אמא לשני תינוקות). שמעתי משהו לגבי כך שעומדים לבטל את האפשרות של ההשלמה לתואר ראשון לאחים מוסמכים - האם הדבר נכון? והאם זה אומר שהאופציה היחידה תהיה לגשת ללימודי תואר ראשון בסיעוד? כמה חבל ומבאס לאמהות אם כך... היכן אני יכולה למצוא מידע מדויק ואמין בנושא? תודה על העזרה מראש
מנהל פורום לימודי סיעוד | 09:26  22/04/14
נכון להיום, תוכניות ההשלמה האחרונות יפתחו באוקטובר 2015, כך שמי שמתחיל ללמוד היום - אין לו דרך להשלים לתואר. א. החלטה זו יכולה להשתנות - זו החלטה של המל"ג ונראה מה קורה עם זה. ב. יש סיכוי שבעתיד הקרוב ייפתח מסלול אקדמי לאמהות במאיר.
תודה רבה על המענה. מסלול אקדמי במאיר נשמע נפלא, מקווה מאוד שיפתח מסלול כזה :) כיצד ניתן להתעדכן ולעקוב אחרי הנושא?
מנהל פורום לימודי סיעוד | 09:12  24/04/14
תעקבי אחרי הפורום, אני אודיע כאן כשזה יהיה אקטואלי. בית הספר לסיעוד מאיר גם יפרסם זאת באתרי לימודים כמו זה ואחרים.
שלום, השאלה הזאת זהה בדיוק לרצונות שלי. אני אימא לשני ילדים ומעוניינת קודם ללמוד סיעוד ואח"כ להשלים לתואר. האם נראה לך שכדאי לקחת את הסיכון ולהירשם לאוקטובר 2014 לסיעוד במאיר למרות שאולי לא ניתן יהיה להשלים לתואר או לחכות שהדברים יתבהרו? תודה!
סגור