פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום אני מתחילה ללמוד באוקטובר הקרוב. איני מרוצה מההתנהלות של האוניברסיטה ושל החוג לסיעוד עד כו. אשמח לשמוע תגובה ממי שלומד שם או שמע על ההתנהלות במהלך הלימודים עצמם. תודה מראש!
יש הרבה אוניברסיטאות שמציעות סיעוד . יש אפילו מקום חדש!!! שווה לבדוק
מנהל פורום לימודי סיעוד | 14:47  26/08/13
ההרשמה לאוקטובר הקרוב סגורה ברוב המקומות. שימי לב לזה. החוג לסיעוד בחיפה הוא יוקרתי. לא הייתי מוותרת עליו.
אני לומד שם (קרוב לסיים). האם תוכלי להבהיר כוונתך, ממה אינך מרוצה בהתנהלות? שכן כתבת שאת עומדת להתחיל בשנה הקרובה. אם יש לך שאלות ספציפיות אשמח לנסות לענות לפי ניסיוני והתרשמותי האישיים.
אני לומד שם (קרוב לסיים). האם תוכלי להבהיר כוונתך, ממה אינך מרוצה בהתנהלות? שכן כתבת שאת עומדת להתחיל בשנה הקרובה. אם יש לך שאלות ספציפיות אשמח לנסות לענות לפי ניסיוני והתרשמותי האישיים.
התנהלות כללית שליחת טפסים למילוי בהתראה קצרה. עדיין לא קיבלתי תשובה לאילו מעונות התקבלתי. ההיתי בפגישה של החוג הכל ניראה מאולתר ולא מאורגן,ובבכל המסר הכללי שהועבר ברוב השיחה הוא שהולך להיות קשה שזה כבר מלחיץ ומדכא מההתחלה .
ג | 17:41  16/09/13
"התנהלות כללית שליחת טפסים למילוי בהתראה קצרה." - באיזו טפסולוגיה מדובר? למיטב זכרוני, אבל עברו לא מעט שנים מאז, תהליך הגשת המועמדות והקבלה היה נוח יחסית וללא כאבי ראש ביורוקרטיים כלשהם. "עדיין לא קיבלתי תשובה לאילו מעונות התקבלתי." - למיטב הבנתי זה לא משהו שקשור ישירות לחוג עצמו. בכל מקרה בהצלחה עם המעונות. אין לי ניסיון בזה ולכן אין לי מה לומר לך בנושא הזה. "הייתי בפגישה של החוג הכל ניראה מאולתר ולא מאורגן,ובבכל המסר הכללי שהועבר ברוב השיחה הוא שהולך להיות קשה שזה כבר מלחיץ ומדכא מההתחלה ." - לפעמים אומרים את זה כדי לנסות לשדר את הצורך של היערכות מתאימה ללימודים אקדמיים בכלל, ובפרט בלימודים כגון סיעוד - שאכן מצריכים השקעה ניכרת של זמן ומשאבים. מהניסיון האישי שלי אני יכול לומר לך שיש אנשים בסגל היותר פנויים וקשובים לתמוך ואפילו ללוות ולעזור ככל שניתן במשך כל תקופת הלימודים. לכל מחזור לימודים, אגב, "מוצמד" אדם מסגל החוג המתפקד כמעין מרכז המחזור והוא מלווה אותך במשך כל תקופת הלימודים בכל קושי או בעיה המתעוררים. יש עוד אנשים וגורמים נוספים באונ' שיכולים לעזור לך ולסייע. כל התחלה והאתגרים שלה... מה שכן, ולא עולה ישירות מהשאלות שלך, מהחוויה האישית שלי יש נקודות לשבח בחוג הלימודים באונ' חיפה ונקודות אחרות הטעונות שיפור, אף משמעותי. ייתכן ויש גם חסרונות יחסיים כיום ללימודים בחוג הזה לעומת במוסדות אחרים, אך אני חש שאין זה הוגן מצידי לדבר על כך כאן, בפרט מאחר ולא למדתי במוסדות האחרים כמובן וההשוואה שלי תהיה על בסיס התרשמות אחרים והשוואת ידע. מה שכן, אם תרצי, אוכל לתת כמה דוגמאות השוואתיות בקצרה, שאולי יהיו רלוונטיות לתהליך קבלת ההחלטות או הבחירה שלך באשר למקום הלימודים.
הילה | 10:17  17/09/13
קודם כל תודה רבה על התשובה המושקעת,אני מעריכה את זה מאוד. אשמח לשמוע עוד על החוג,למרות שאני כבר מתחילה ללמוד שם בכל מיקרה קצת מאוחר מידי בשבילי לשנות אונ'.
סגור