פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
רותם | 12:02  21/07/13
שלום שמי רותם בת 34 + 1 ( תינוק בן שנתיים ). אני אקדדמאית מתחום החינוך ורוצה להתחיל ללמוד הסבה באפריל ( כנראה שבשערי צדק י-ם ). בשנה האחרונה השתנה הסטטוס שלי ואני אם חד הורית. הבנתי שמסלול הלימודים הוא כשנתיים וחצי ויש סיוע במלגות ובשכ"ל. שאלתי היא : האם זה ניתן לביצוע לימודים כאלו כאם חד הורית? כמה מסיבי קצב הלימודים? והאם יש מסלול לאימהות יותר מקוצר בשעות ( לא 4 ימי לימוד עד 15:00 ) משהו עד 13:00 ומותאם לחופשות בי"ס וגנים? אני מתלבטת המון וקראתי המון חומר בנושא, אך חוששת מפאת עניין העבודה שכן ההכנסה בשנה הראשונה מזערית וכן בגלל הסטטוס האישי הקיים שלי. אשמח להכוונה וייעוץ בתודה מראש
מנהל פורום לימודי סיעוד | 08:17  28/07/13
הלימודים עצמם דורשים השקעה מעבר לנוכחות בשיעורים. אלה לימודים תובעניים, בלי שום ספק. נכון הוא שזה גם תלוי ביכולות אישיות וזה משתנה בן אחד לשני. אם תוכלי לעמוד בזה? זה תלוי בנתונים האישיים שלך ובנסיבות החיים: יכולות לימוד, יכולת כלכלית, עזרה מבני משפחה, מוטיבציה ורצון להצליח....את צריכה לעשות את החושבים. במאיר יש תוכנית של שלושה ימים בשבוע עד 16.00. תבררי גם באוניברסיטת תל אביב, אולי יש הסבת אקדמאים לאמאות - לא בטוח. בהצלחה!
היי, תודה על המענה. היכן יש תוכנית של 3 ימים ? בירושלים? אני גרה בירושלים ולא אוכל לנסוע מחוץ לעיר
מנהל פורום לימודי סיעוד | 08:42  29/07/13
לא ידוע לי שיש בירושלים תוכנית כזו. בכפר סבא יש.
סגור