פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
האם עבודת אחיות היא תמיד עבודת משמרות או שאפשר למצוא עבודות של 8-12 שעות במהלך שעות היום? בנוסף האם אפשרי לעשות את תוכנית הסבת אקדמאים לסיעוד במקביל עם תואר שני בניהול מערכות בריאות שהוא פעם בשבוע מ-8 עד 20:00 ותוכנית הסבת האקדמאים 4 פעמים בשבוע? כרגע אני לומדת תואר שני במנהל ומדיניות ציבורית שהוא גם תואר שני אבל הוא הרבה יותר קליל, והנוכחות היא לא חובה. התואר הראשון שלי הוא בפסיכולוגיה. אני לא באה מרקע מדעי או מתמטי. האם כדאי לי להחליף מסלול כדי להקל עליי בעתיד והיות ותואר שני במנהל מערכות בריאות מעלה את השכר לאחיות ומזרז קידום או להשקיע בתעודה של אחות מוסמכת? כי לימודי התואר השני בניהול מערכות בריאות רק פעם בשבוע.. ואפשר להאריך לעד 4 שנים..
מנהל פורום לימודי סיעוד | 14:48  12/06/13
לגבי עבודה במשמרות: יש עבודות בהן עובדים בבוקר, אבל אחיות בתחילת דרכן לרוב עובדות גם משמרות. זו דרישת השוק העיקרית. כלומר איני יכולה להבטיח לך שבסיום לימודיך לאחות מוסמכת תמצאי עבודה רק בבקרים. את יכולה ללמוד במקביל תואר שני במנהל מערכות בריאות, רק נראה שזה יהיה קשה מדי. לימודי ההסבה הם לימודים שצריך להשקיע בהם לא מעט, כולל נוכחות מלאה בשיעורים ובהתנסויות הקליניות. לדעתי, אם את מעוניינת להיות אחות, תלמדי בהסבה ורק כשתסיימי ותכירי את הנושא מקרוב, תחליטי מה כדאי לך ללמוד לתואר שני.
סגור