פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אהרון | 21:37  01/03/12
יש לנו כח עזר במחלקה.בחורה מקסימה בת 29 בערך. היא משלימה כרגע בגרויות ויהיה לה בקרוב בגרות מלאה. היא רוצה להיות אחות.אנחנו מחפשים דרך בשבילה לעקוף את הפסיכומטרי. לא שהיא לא תצליח בזה זה פשוט יגזול לה הרבה זמן ומאמצים ובשבילה כל זה חדש.. חשבנו ביחד אולי היא תלך ללמוד אחיות מעשיות ואז להשלים למוסמך... או שיש בית ספר לסיעוד שמקבל על סמך בגרות מלאה בלבד? אשמח לקבל המלצות,פרטים-טלפונים לבירורים מיודעי דבר פה...זה מאוד חשוב לי לעזור לה כי מגיע לה. עוד שאלה מדובר בבחורה ממוצא אתיופי האם ישנן הקלות כלשהן שאתם מכירים? לא שהיא לא חכמה ח"והיא מאוד חכמה ויודעת מהי רוצה ,ויש לה ראש ללימודים והכל... אבל אנחנו לא רוצים לעשות פסיכומטרי פשוט...כי זה מעגל מסורבל,ומתסכל... תודה מראש...אהרון. בנוסף רציתי לשאול הבחורה היא אם ל-2 ילדים והיא צריכה מסלול לאמהות.שיתפרס על גבי יותר שנים אבל שיהיה יום לימודים קצר ולא ממש אינטנסיבי. אני מבין שאולי זה קצת בעייתי כל התנאים שהצבתי אבל אם יש אפשרות גם אחות מעשית בא מאודד בחשבון ואחרי זה היא תשלים להסמכה.. שוב תודה,אהרון
ליליאנה ליליאנה | 10:02  04/03/12
לימודי אחות מעשית אינם קיימים יותר. פסיכומטרי ובגרות מלאה מהווים תנאים לקבלה בכל בתי הספר לסיעוד - לכל תוכניות הלימודים, אם לדיפלומה או לתואר. קיימים תנאים מיוחדים לעולי אתיופיה, עליה להתקשר ולברר. במאיר יש תוכנית דיפלומה מיוחדת לסטודנטים עובדים ואמהות. לומדים 3 שנים, 5 ימים בשבוע, משעה 8.00 עד 13.00 והחופשות תואמות את החופשות של משרד החינוך.
סגור