פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום! אני מתכוון להתחיל ללמוד השנה סיעוד. בשבוע שעבר קיבלתי את הציון הפסיכומטרי וכעת יש לי התלבטות לגבי איזה מוסד לימוד לבחור. אני כרגע עובד בביה"ח ברזילי בחצי משרה בתור אלונקאי והתכנית הייתה להתחיל ללמוד בבית הספר לסיעוד בברזילי גם בגלל הנוחות של לעבוד וללמוד באותו מקום וקרבה למקום המגורים (אשדוד). כעת יש לי התלבטות מכיוון שהוצאתי ציון בפסיכומטרי שמאפשר לי ללמוד (כנראה) באוניברסיטה או לפחות במוסד אחר עם תואר בסיום הלימודים. רציתי לדעת מה דעתך, האם קשה לשלב עבודה (בחצי משרה) ולימודים בשנה/ שנתיים הראשונות והדבר יכביד עליי או שזהו יתרון וכל העניין של ללמוד במוסד עם תואר בסיום הלימודים עדיף ונוח יותר אך לא קריטי..? תודה
ליליאנה ליליאנה | 14:40  03/08/10
אם יש לך אפשרות ללמוד עם תואר כמובן שזה עדיף, זה יחסוך לך את ההשלמה לתואר בהמשך. ללמוד ולעבוד זו משימה לא קלה, אך הרבה סטודנטים עושים זאת כי הם זקוקים לפרנסה, בעצם רוב הסטודנטים עובדים. עליי לציין שהלימודים עם תואר הם לימודים אינטנסיביים וצריך להשקיע בהם הרבה. אבל כדאי לך לנסות בהצלחה!
סגור