פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
ליליאנה שלום, קראתי בעיון רב את כל תשובותיך במגוון נושאים...הייתי שמחה אם תוכלי לענות לי על מספר שאלות: אני בת 30, אמא לבן 3 ובהריון שני. מזה זמן מה אני מעונינת לעשות הסבה לסיעוד עם התמחות במיילדות (בלבד). הנני בוגרת קמפוס ברושים השייך לאוניברסיטת תל-אביב,, בדיקור סיני. כמו כן עשיתי התמחות גניקולוגית שארכה כשנה (לכל אורך הלימודים למדתי מקצועות רפואה מערבית- החל באנטומיה, פיזיולוגיה, פתופיזיולוגיה וכלה בפרמקולוגיה). כיום אני עוסקת במקצוע זה (קליניקה פרטית). לדעתי התואר שלי אינו מוכר ע"י המל"ג. בהנחה שאכן כך- האם אוכל להתקבל עדיין להסבת אקדמאים? ע"י בקשה לראיון ו/או מבחנים??? אינני מצפה לפטור כלשהו אך אני מעונינת מאוד בתוכנית האינטנסיבית שכן יש לי מערך תמיכה מספק ואוכל ועמוד בתוכנית זו. שאלה שניה- לפי הבנתי אחרי שנתיים וחצי אדרש לעשות עוד שנה של קורס על- התמחות במיילדות. מה קורה בזמן זה? האם ההתמחות היא אינטנסיבית או שבינתיים עובדים במחלקות השונות? שאלה שלישית- ראיתי שיש את המסלול לאמהות במאיר, האם על מסלול זה אצטרך להוסיף עוד שנת התמחות? האם, בהנחה שציוניי יהיו טובים, הקבלה להתמחות מובטחת? וכן עבודה באותו תחום? מתנצלת על אורך היריעה, מעבר לדיקור יש לי עבודה נוספת, מרתקת, אך הסקרנות לגבי המקצוע הנ"ל לא מרפה... תודה מראש! רעות
ליליאנה ליליאנה | 12:29  03/06/10
שלום לך רעות! התוכנית להסבת אקדמאים לסיעוד מיועדת לבעלי תואר אקדמי מוכר בלבד! לא תוכלי בשום אופן להתקבל למסלול זה. כדי להתקבל לקורס מיילדות - עלייך להיות אחות מוסמכת בעלת תואר ראשון מוכר. יש לך שתי דרכים להגיע לזה: א: לימודים מלאים של 4 שנים לאחות מוסמכת + תואר ראשון בסיעוד. ב.: לימודים במסלול אמהות - ללא תואר ראשון. לומדים שלוש וחצי שנים, מקבלים תעודה של אחות מוסמכת ואח"כ משלימים לתואר ראשון עוד שנה וחצי אך בלימודים של פעם בשבוע ותוך כדי עבודה כאחות. במסלול זה לומדים משעה 8.00 עד 13.00 וכל החופשות תואמות את חופשות משרד החינוך - אידאלי לאמהות! להזכירך: כדי להתקבל לתוכניות לימודים בסיעוד חייבים פסיכומטרי בכל גיל ותעודת בגרות עד גיל 30. רק לאחר מכן תוכלי ללמוד קורס מיילדות - כשנה - שנה וחצי - בערך יומיים בשבוע ותוך כדי עבודה כאחות. בהצלחה!
סגור