פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אני בעלת תואר ראשון ומעוניינת לעשות הסבה לסיעוד. הבנתי שיש תוכנית לימודים לאמהות (יש לי 3 ילדים קטנים). איזו תוכנית עדיפה? הבנתי שלימודים לאמהות היא לא הסבה ונמשכת כמעט 4 שנים. לימודי ההסבה הם לרוב שנתיים אך יותר אינטנסיביים?האם מקבלים אותו תואר בשתי התוכניות? איפה אני יכולה לקרוא על שתי התוכניות ולהשוות? ובכלל, עד כמה קשה לשלב בין הלימודים לבית? זו הדאגה העיקרית שלי..
ליליאנה ליליאנה | 14:07  08/04/10
תוכנית הסבת אקדמאים לסיעוד אורכת שנתיים וחצי של לימודים מלאים, 4-5 ימים בשבוע מ-8.00 עד 15.15 בערך. הלימודים מאוד מאוד אינטנסיבים. ניתן לקבל מילגה מהמדינה על 80% משכר הלימוד תמורת חתימה על 4 שנות עבודה כאחות מוסמכת במערכת הבריאות הציבורית. הלימודים הם שנתיים וחצי ברצף כשבקיץ יש 3-4 שבועות חופש. תוכנית אמהות אורכת 3 שנים ו-8 חודשים (שנה וחודשיים יותר מהסבת אקדמאים). לומדים 5 ימים בשבוע מ- 8 עד 13.00. מקבלים את כל החופשות של משרד החינוך, כלומר כשהילדים בחופש, גם את בחופש. יעש הרבה אקדמאיות שמעדיפות ללמוד בתוכנית הזו כי יש להן ילדים אבל האמת היא שגם בהסבת אקדמאים לומדות אמהות לילדים קטנים. בשתי התוכניות מקבלים אותו תואר בתוכנית אמהות אין מילגת מדינה. רק את יכולה לדעת איזה תוכנית מתאימה לך יותר וזה הרבה תלוי במערכות התמיכה שיש לך.  בהצלחה!!!
tati301 | 08:14  09/04/10
איפה מתקיימים הלימודים במסלול לאמהות? איפה אני יכולה לקרוא ולברר על התוכנית? תודה!!
ליליאנה ליליאנה | 13:14  09/04/10
יש רק תוכנית אחת לאמהות בארץ והיא מתקיימת בבית הספר לסיעוד שבמרכז רפואי מאיר - מקבוצת הכללית, בכפר סבא
סגור