פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלומי | 10:02  11/04/10
שלום, אני מעוניין ללמוד סיעוד ולשלב זאת עם עבודה , רציתי לדעת אם קיימת מסגרת לימודית המאפשרת זאת (רצוי באיזור חיפה) אשמח גם לקבל מידע על תנאי הקבלה. תודה :)
ליליאנה ליליאנה | 15:45  11/04/10
ניתן ללמוד לימודי סיעוד בכמה מסלולים: 1. תוכנית אקדמית. 4 שנים של לימודים מלאים מהבוקר עד שעות אחר הצהריים 5 ימים בשבוע. מקבלים תעודה של אח מוסמך ותואר ראשון בסיעוד. 2. לימודי תעודה של 3 שנים בהם לומדים גם לימודים מלאים לתעודה של אח מוסמך - ללא תואר ראשון שניתן להלשימו לאחר מכן. 3. לימודי תעודה בתוכנית לימודים שבנויה בעיקר לסטודנטים עובדים ו/או בעלי משפחה. לומדים 3 שנים ו-8 חודשים. 5 ימים בשבוע, משעה 8.00 עד שעה 13.00. מקבלים את כל החופשות של משרד החינוך. זו תוכנית שמאפשרת לעבוד תוך כדי לימודים. כיום - רוב תוכניות הלימודים הן אקדמיות. לימודי תעודה של 3 שנים ניתן למצוא בין היתר באשקלון ובחיפה. תוכנית לסטודנטים עובדים מתקיימת בכפר סבא. לימודים אקדמיים דרך אוניברסיטה תל אביב, חיפה, בן גוריון והעברית בירושלים. תנאיי הקבלה משתנים לפי התוכנית הנבחרת. בכולם נדרשים פסיכומטרי ובגרות מלאה. בהצלחה! ליליאנה
סיגל | 12:52  19/04/10
יש ברשתהרבה מידע על לימודי סיעוד, תנסי לבדוק באתרים שונים.
סגור