פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
ויוי | 18:53  28/12/09
שלום רב! אני פונה אלייך בתור סטודנטית נואשת, אני אמא ל 3 ילדים, מזה 9 שנים לומדת וזה התחיל כך: למדתי בתור טכנולוגית רפואית - התחלתי לעבוד בקופ"ח מזה 4 שנים כטכנולוגית המבצעת בדיקת מאמץ, המשכתי ללמוד למנהל מעכ' בריאות באריאל כ 3 שנים לתואר ראשון ואחר כך המשכתי ללמוד להסבת אקדמאים לסיעוד ישיר למיילדות !!! אבל ישנה בעיה שהייתי מאוד רוצה לשתף אותך ואולי כך אוכל להירגע: בשנת 2007 נכנסתי ללמוד להסבת אקדמאים מסלול של שנתיים ועוד 9 ח' למיילדות, אבל ביום חמישי שעבר עשו לי ישיבה עם הנהלת ביה"ס והוחלט שאני לא איגש למבחן ממשלתי שיתקיים בספטמבר2010השנה וזה אומר שאני יפסיד גם את קורס על בסיסי במיילדות שיתקיים בנובמבר 2010 וכל זה בגלל שניכשלתי פעם ראשונה בהתנסות במחלקת ילדים כמובן מאוד התאכזבתי מהידיעה ועד היום יושבת בביתי ובוכה על ההזדמנות שהיתה לי , השאלה לי אליך : האם בגלל התנסות אחת שניכשלתי בילדים אני צריכה לפספס את ההזדמנות שלי לקורס על בסיסי ועוד יותר הכי חשוב קודם כל להיות אחות מוסמכת בספטמבר 2010 עם כל הכיתה שלמדתי איתה ולא לעשות לבד מבחן ממשלתי באפריל 2011 בגלל שניכשלתי בילדים, איך זה שכל כך התאמצתי לאורך שנתיים כמעט מודיעים לי שאני יגש בסופו של דבר לממשלתי ב 2011 , האם אין איזשהו פיתרון להשלים את ההתסות בילדים כ 4 שבועות בהזדמנות אחרת לפני ממשלתי 2010? כל השאלות הועלו בישיבה והם מתעקשים שאני יעשה את הבחינה ב 2011 , אין מה לעשות זהו גורלי!!! אבל אני אף פעם לא מאבדת תקווה.......... ואולי בכל זאת תוכלי לעזור לי ולהציע לי שאני אוכל לדבר עם ההנהלה של ביה"ס לסיעוד ויוכל להינצל, תודה מראש.
אמירה שגיב | 19:42  28/12/09
אני מאד מצטערת על שאת נאלצת להתעכב עם הלימודים ובמיוחד הקורס העל בסיסי, אולם מאחר ואין לי את כל הפרטים המדויקים של הקורות אותך, ואני לא מכירה את תקנון הקורס המיוחד בו את לומדת, אני יכולה רק לשער שהנהלת ביה"ס התנהלה עפ"י הנוהלים והתקנון שבודאי חתמת עליו בתחילת הלימודים, ובו היה כתוב מה קורה במידה ונכשלים בהתנסות קלינית. אני מבינה שהמאמצים שהשעת הם אדירים והם לא הלכו לאיבוד, כל עוד לא תתיאשי אלא תקבלי את ההזדמנות הנוספת שניתנת לך כדי לעבור את ההתנסות על מנת בכל זאת להגיע לבחינה הממשלתית ואפילו אם זה לא עם כל הקורס. לגבי קורס על בסיסי, תמיד תוכלי בשלב מאוחר יותר לגשת לקורס כזה. מאחלת לך בהצלחה
סגור