פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
סבטלנה | 19:55  18/11/09
אני רוצה להירשם למסלול הסבת אקדמאים לסיעוד בבית ספר לאחיות זיו ( צפת ). באתר שלהם קראתי שחייבים לעבור מבחן באנגלית. רציתי לדעת מה רמת האנגלית בבחינה? כיצד ניתן להתכונן אליה ?
סבטלנה שלום, האם את מתכוונת למבחן אמי"ר או אמי"רם? בהנחה שכן, רמת האנגלית בבחינה היא אקדמאית, הבחינה מורכבת משלושה פרקים בהם את נדרשת להשלים משפטים, לנסח משפטים מחדש וכמו כן לקרוא טקסט ולענות על שאלות הקשורות אליו. ניתן להתכונן לבחינה על ידי קורס ההכנה המצויין של בית הספר האמריקאי, המתקיים בחיפה. לפרטים נוספים על הקורס צרי קשר.
לכן אני פונה לכל מי שעבר את הבחינה שיכתוב לי מה בדיוק צריך לעשות. ולגבי אמריקן סקול : אני גרה בנצרת עילית ולא יכולה ללמוד אנגלית בחיפה.
אמירה שגיב | 18:35  03/12/09
ביררתי את מהות הבחינה בה מדובר, ומה שנדרש זה בעיקר הבנת הנקרא. זו בחינה בכתב . ברגע שאת נרשמת את גם מקבלת הנחיות והוראות לגבי הבחינה.
Hi ... I had seen your front page at " Zigota" web site . I am 48 divorced my job is an Archaeologist for Israeli Antiquties Authority & I have twins a boy & girl 9 years old Omer and Shira with me If U wish to date or furthermore to meet i.e know one each othe please contact me by mail: 3ttamir@gmail.com or simply call or text me by phone 050-7732530
סגור