פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אז ככה:סבי נמצא בבית אבות, העלות של הבית אבות גבוהה מדי ,בקרוב לא ישאר לו ולסבתי כסף בשביל לשלם על הבית אבות, שום מוסד מדיני לא מוכן לעזור (המצב נמשך כבר שנה ודיווחנו לכול מוסד אפשרי ולא מוכנים לעזור). סבי עבר אירוע מוחי, אבל נראה שהוא חוזר לעצמו והוא מעוניין לחזור הביתה (למרות שהוא סיעודי). אני משוחרר אחרי צבא וסטודנט ומוכן להקדיש את כול הזמן שלי לטפל בסבא שלי, בשביל שיחזור הביתה ובשביל שהמצור הכלכלי על סבתא שלי יעלם. הבעיה שאני לא אח מוסמך ולא לומד להיות אחד כזה, האם יש אפשרות לקחת השתלמות כלשהי וללמוד כזה דבר? אני גם מודע לעובדה שלאחר כמה חודשים שהוא יחזור הביתה הוא יהיה זכאי למטפל סיעודי ככה שלא יצתרכו אותי יותר .(יש לו אחלה אחוזי נכות). זו הבעיה הגדולה בחיי כרגע סבא וסבתא שלי הם ההורים שלי אפילו שהורי הביולוגים השתמטו מהתפקיד הזה(ומהצבא בין השאר). ובבקשה שאף אחד לא יכתוב לי לפנות לאו"סית, משרד בריאות,ביטוח לאומי וכו לא ישבנו אם ידים משולבות כול השנה מאז הארוע המוחי.
עדן צוקר | 17:56  21/08/09
מאד נוגע ללב רצונך לטפל בסבא, אני לא מכירה קורס לטיפול בקשישים, אני משערת שקיימים כאלה במסגרת חברות כוח אדם לסיעוד, מקווה שתמצא פתרון סביר לסבא וגם תצליח בלימודיך כסטודנט
vladimir | 19:40  23/02/10
אולי אתה זכאי לקורס מטפלים של לשכת תעסוקה?
סגור