פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום לכולם :-) ברצוני לדעת האם לימודי סיעוד בבי"ח בני ציון (3 שנים) ולאחר מכן השלמה לתואר ראשון באונ' חיפה (שנה וחצי) יקנו לי בסופו של דבר תואר שווה ערך מבחינת היוקרה שלו ומבחינת שכר לאלו שעשו את כל התואר באונ' חיפה (ארבע שנים)? כמו כן, אם מישהו/י עבר מסלול דומה אשמח לשמוע דעות לגבי כדאיות המסלול או על בי"ס בבני ציון. (אם יש למישהו מידע לגבי שכ"ל גם אשמח לשמוע) אני מתלבט כרגע מכיוון שאני יודע שאני עומד בתנאי הקבלה ללימודים בבי"ח בני ציון אך לא לאונ' וחשוב לי לדעת שאם אבחר במסלול זה לא ייפגעו סיכויי להתקבל למקום עבודה מסויים לכשאסיים את התואר מכיוון שלא למדתי את כל התואר באונ'.
student | 22:06  12/02/09
אין בעיה לסיים קודם הסמכה בכל ביה''ס לסיעוד ולאחר מכן - להשלים תואר באוניברסיטה - זה לא פוגע ב"ערך" של התואר שלך. בעיה היא בבית ספר שבחרתה - כי בית ספר "רוטשילד" הוא חרטה!!! יחס לתלמיד גרוע ביותר וגם רמת לימודים לא משהו... תחשוב פעמיים!!! Profi מסלולי לימוד בסיעוד
עדן צוקר | 20:14  16/02/09
אני חושבת שלבטל בית ספר לאחיות בצורה גורפת זה ממש לא לעניין. בכל בית ספר לאחיות ובכל חוג לסיעוד מדובר בחוויה אישית שמורכבת מהתנסויות רבות, מרצים, חולים, רופאים אחיות מדריכות, זו חוויה אישית מורכבת ומרתקת שיש זה בה קשיים אך יש בה גם המון למידה וצמיחה אישית ומקצועית.
סגור