פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
כוכבית.. | 09:59  07/07/08
היי עדן שמי כוכבית(כמובן בדוי)אני נשואה עם ילדה בת 3 אוטוטו אני בת 28,מאז שאני זוכרת את עצמי רציתי ללמוד אחיות..(פעם גם היה חלום לרפואה)אך כשהשתחררתי מהצבא הכרתי את בעלי..ולצערי התוכניות נכנסו למגירה,אני לא רוצה לוותר לעצמי לחלוטין,והחלטתי ללמוד אחיות,מס פעמים ניסיתי להשלים בגרויות ברשת תיכון תל אביב אך למדתי עם תלמידים בכיתה י"א והם היו כה מופרעים שזה לא היה אפקטיבי כלל,שנית בין לבין גם עברתי היריון ראשון שלצערי הסתיים בהפלה קשה(בוארו בחודש 6)והייתי חייבת זמן להתאושש,ו3 חודשים אחרי נקלטתי עם בתי,תראי אין לי בגרות מלאה,אך זה לא עושה אותי פחות איכותית,אני מתנדבת בחדר מיון ובחדר ניתוח אצלנו בביה"ח,אני חיה תתחום,הם טוענים שרק בגיל 30 אוכל להיכנס ללא תעודת בגרות ורק עם פסיכומטרי,אך אנא אמרו לי כבר כמה אנשים מהצוות הרפואי שניתן לדעתם להיכנס לא מן המיניין ללא בגרות,את מכירה מקום כזה?נורא חבל לי סתם לשרוף זמן..אני מאוד רוצה ללמוד בבקשה עיזרי לי להגשים את חלומי..כי זה מה שאני הכי אוהבת לעשות ובעיקר רוצה..כוכבית..
עדן צוקר | 06:16  10/07/08
אכן חלק מתנאי הקבלה זה תעודת בגרות וכפי שכתבת מגיל 30 ניתן להתקבל ללא תעודת בגרות. בכל מקרה עמידה בתנאי קבלה היא תנאי לרישום, בתי הספר והאוניברסיטאות בוחרות את המועדים הטובים ביותר מתוך הנרשמים. בכל מקרה הסטודנטים היום נדרשים לקרוא חומר רב באנגלית, ולדעתי כל מי שמתכנן ללמוד כדאי לו להתרכז גם בשיפור כישורי האנגלית עד תחילת הלימודים.
סגור