פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
ליליאן | 15:45  09/07/08
ומה ההבדל בין לימודי תעודה לתואר? ומה יותר שווה לי לעשות.. תודה
עדן צוקר | 06:22  10/07/08
ניתן ללמוד שלוש שנים בבית ספר לאחיות, לגשת למבחן הממשלתי של משרד הבריאות ולקבל תואר אח/ אחות מוסמכת. בחוג לסיעוד (באוניברסיטה או במכללה) לומדים ארבע שנים, בסיום בלימודים אם עוברים בהצלחה את המבחן הממשלתי אז זכאים בנוסף לתואר של אח/ אחות מוסמכת גם לתואר בסיעוד. מה יותר כדאי יש שיקולים שונים, אם את רוצה לסיים מהר את הלימדים ולהתחיל לעבוד יש היום בתי ספר שמציעים מסלול של שנתיים וחצי (למשל בני ציון בחיפה), אם חשוב לך תואר ואת חושבת להמשך ללמוד אז כדאי להתחיל במסלול של תואר ויש עוד שיקולים כמו קרבה פיזית לבית הספר, דברים טובים ששמעת על בית ספר מסויים ועוד.
מיטל | 13:14  03/08/08
לימודי תואר הם היום הדבר הכי נכון לעשות כיוון שיש יותר ויותר תקנים שלא מקבלים אחיות ללא תואר. ההבדל נעוץ בשנת לימודים נוספת כלומר סהכ 4 שנים. לימודי תעודה ניתן ללמוד גם בבתי ספר שאינם אוניברסיטה. יש לכך יתרון מבחינת יחס טוב וקל יותר ללמוד שם אבל תצטרכי להשלים לתואר עוד שנה וחצי כך שבסופו של דבר זה יוצא יותר זמן. לא ממליצה ללמוד באוניבקסיטת חיפה היחס שם גרוע
סגור